اخبار ورزشیفوتبال ایران

منصوریان: رختکن‌مان عجیب‌وغریب بود

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت:‌ رختکن مان عجیب و غریب بود زیرا دوستان صمیمی بچه‌ها فوت کرده‌اند.

به گزارش پیشرو ورزش، علیرضا منصوریان پس از تساوی ۲ بر ۲ بازی نفت آبادان مقابل نفت مسجد سلیمان در نشست خبری اظهار داشت: خوشحالم در مسجد سلیمان هستم و خدا لطف کرد توانستیم به این شهر دوست داشتنی بیاییم. شب گذشته هم که همه خواب بودند ماشین گرفتیم و نقاط دیدنی شهر را نگاه کردیم. نمی دانم عزادار چند نفر هستیم اما شاید سومین اتفاق عجیب در تاریخ زندگی آبادانی ها، ریزش ساختمان متروپل بوده است. به آبادان و خوزستان تسلیت می گویم. دست کم نام ۷-۶ عزیزی که در آبادان دوست ما شده بودند و با آنها فوتبال بازی کردیم، در لیست فوتی ها می بینم.

وی ادامه داد: از مسجد سلیمانی ها هم تشکر می کنم. وقتی به این شهر آمدیم سرپرست و مجموعه این تیم لباس سیاه تن کرده بودند. فارغ از نتیجه بچه های ما در این چند روز عجز و لابه کردند و رختکن مان عجیب و غریب بود زیرا دوستان صمیمی بچه ها فوت کرده اند.

سرمربی تیم نفت آبادان تصریح کرد: انرژی لازم را برای بازی کردن نداشتیم. از مسجد سلیمان به این دلیل که پلاکارد تسلیت آوردند، تشکر می‌کنم. هر روز بچه‌ها می‌آیند گوشی خود را به هم نشان می‌دهند و می‌گویند این آدم هنوز زیر آوار مانده است. مردم زیادی زیر آوار هستند. از مجموعه امداد، آتش نشانی و اورژانسی که پای کار آمدند، تشکر می‌کنم. از تمام کشور برای کمک به افرادی که زیر آوار هستند، بسیج شده‌اند. امیدوارم در ۷۲ ساعت باقی مانده تدابیری اندیشیده شود تا هرچه سریع‌تر مردم بتوانند از زیر آوار بیرون بیایند.

منصوریان افزود: هر نفری که از فاضلاب یا زیر آوار بیرون می‌آورند، یک جای امید است. خانواده‌ها خیلی آزرده هستند. امروز حتی اگر ما برنده می‌شدیم، التیام لازم برای مردم آبادان نبود. بهترین اتفاق این است که مردم زیر آوار سلامت بیرون بیایند.

وی عنوان کرد: ۳ فصل است در مربیگری هفته‌های آخر به تیم مسجد سلیمان می‌خورم. وقتی قرعه را در ابتدای فصل برمی‌دارند، این موضوع مرا ناراحت و خوشحال می‌کند. خوشحال از این جهت که می‌توانم به مسجد سلیمان می‌آیم و از این ناراحت می‌شوم که اتفاقات آخر فصل حواشی عجیب و غریبی دارد. امروز با تمام وجود بازی کردیم. اکنون هم در مقابل رختکن مسجد سلیمان بودم زیرا سلامتی رضا مهاجری و کادرفنی اش برای من خیلی مهم است. هواداران مسجد سلیمانی برادر من هستند و هیچ چیزی مثل آرامش به این تیم کمک نمی‌کند. این شهر جزو هفت لنگ‌‌ها محسوب می‌شود و کامل‌ترین خان‌های بختیاری در مسجد سلیمان هستند.

سرمربی صنعت نفت آبادان تصریح کرد: نفت مسجد سلیمان همیشه وقتی آرامش داشته بهترین نتایج را گرفته است. این موضوع شامل حال ما هم می شود. در آبادان هم وقتی هوادار آرامش داشته باشد و پشت تیم بماند، اتفاقات خوب می‌افتد. امیدوارم در هفته آخر هر اتفاقی می‌افتد تیمی که واقعاً لیاقت دارد در لیگ برتر بماند. ما با تمام وجود و تلاش تا پایان بازی کار کردیم. سعی داشتیم ابتدا برای حقانیت و سپس برای اعتبار خودمان بازی کردیم. شاید این با تمام وجود بازی کردن ما به مسجد سلیمان آسیب بزند و سهمیه استان را از بین ببرد. در مجموع بازی باکیفیتی بود. به افرادی که این زمین باکیفیت را کنترل می‌کنند هم تبریک می‌گویم.

منصوریان افزود: زمین تمرین ما در مسجد سلیمان هم هیچ فرقی با زمین اصلی نداشت. به اهالی رسانه هم خسته نباشید می‌گویم. الان در مقابل رختکن نفت مسجد سلیمان بودم و با مهاجری صحبت می‌کردم. احساس کردم هر لحظه احتمال دارد اتفاق بدی برای او بیفتد. چندین بار پشت او زدم و برایش قرص آوردیم. گفتیم سرفه و آب غرغره کن. امیدوارم در سال جدید شرکت ملی نفت ایران و شرکت پخش و پالایش نفت کشور کاملاً و خیلی ویژه تدابیری برای این تیم بیندیشند زیرا ۵-۴ سال است هوادارانش حرص می‌خورند.

وی افزود: تیم ما همین است. شرایط ما و مسجد سلیمان نباید جوری باشد که روی گنج بخوابیم، اما هیچ چیز از این گنج به خودمان نرسد؛ البته جلساتی در تهران داشتیم و الان به اعضای تیم نفت هم گفتم ان‌شاءالله سال آینده وضعیت هر دو تیم بهتر می‌شود. البته در مارکت خیلی وضع مان خوب نمی‌شود، اما در این حد خوب می‌شود که وقتی بازیکن به مسجد سلیمان و آبادان می‌آید، پولش را به موقع می‌گیرد.

سرمربی تیم نفت آبادان تصریح کرد: تا زمانی که شهر ما و شما از روی سکو یکپارچه و همدل نباشند، اتفاق خوبی نمی‌افتد. اگر بازیکنی بترسد برای بازی کردن به آبادان و مسجد سلیمان بیاید، اتفاق خوبی نمی‌افتد و در بلند مدت به مشکل می‌خوریم. مثالش را دیده ام که در شهرهای مختلف بازیکن را ترساندند و دیگر نتوانست برای آن شهر بازی کند. دو تیم امشب بهترین نمایش خود را گذاشتند و از بچه‌ها خیلی راضی هستم.

منصوریان ضمن اشاره به عملکرد خوب سه بازیکن با تجربه‌اش گفت: ترسیدیم حکیم نصاری و طالب ریکانی در آخر بازی مصدوم شوند به همین دلیل نفرات جوان به جای آنها به زمین فرستادیم دو تیم جوان و با کیفیت داریم. البته نکته‌ای که برایم جالب بود و این موضوع برای ما و تیم شما نیست را به دوستان‌مان در تهران می‌گویم و از آنها خواهش می‌کنم چیزهایی عجیب و غریب نگویند. نمی‌دانم شب‌هایی که برنامه فوتبال برتر پخش می‌شود مردم خواب هستند. می‌خواهند از بطری عطاری چیزهایی در بیاورند. مثلاً امروز شنیدم گفته‌اند منصوریان و قلعه‌نویی قهرمانی استقلال را تبریک نگفته‌اند. افرادی که چنین حرفی را می‌زنید من با آرش برهانی و سیدمهدی رحمتی همان شب این موضوع را تبریک گفتیم اگر دنبال چیز دیگری هستید بگویید.

وی اضافه کرد: من هنوز خیلی کوچک هستم اما زمانی که امیر قلعه‌نویی در استقلال بازی و مربیگری می‌کرد خیلی از شما به دنیا نیامده بودید. نه من بلکه احترام بزرگترم یعنی امیرقلعه‌نویی را نگه دارید هر چیزی سلسله مراتبی دارد باید احترام بهتاش فریبا، علی جباری، عمونصی و … حفظ شود. بس است دیگر خودزنی را تمام کنید و دنبال چیزی نگردید. افرادی که چنین مسائلی را مطرح می‌کنند از نظر من استقلالی نیستند بلکه اصحاب شتر جمل و بلاتکلیف هستند. خیلی از شما نبودید اما من در استقلال بودم. خیلی از شما هم بدانید کار خود را با استقلال از سال ۷۳ شروع کردم و آخرین پیراهنی که در ایران پوشیدم پیراهن این تیم بود.

کاپیتان اسبق استقلال گفت: اگر دنبال چیزی هستید که خلا بخش روانی خود را تخلیه کنید باید بگویم آدم آزاده‌ای هستم. اگر رقیبم پرسپولیس خوب بازی کند سرجایش حرفم را می‌زنم. بی‌احترامی نمی‌کنم عزت من دست آن بالایی است. عزت من روی تمام سکوهای مملکت به دلیل بی‌احترامی نکردن به حریف است. هیچ وقت به حریفم بی‌احترامی نکرده‌ام. همین مسجدسلیمان امروز با ما رقیب بودند اما تماشاگرانش ما را تشویق کردند. خواهش می‌کنم حاشیه درست نکنید. البته این مسائل برای من مهم نیست زیرا نمی‌خواهم لفظ بدی را در مورد فضای مجازی به کار ببرم اما فضای مجازی فضای تخیل است و فضای واقعی افرادی هستند که در کنار من هستند. برای آخرین بار می‌گویم که آدم‌ آزاده‌ای هستم و فقط و فقط زیر بیرق ائمه اطهار (ع)، پدرم، مادرم و قرآن سینه می‌زنم.

منصوریان افزود: هیچکس نمی‌تواند به من بگوید این را بگویی یا نگویی؛ در بهترین زمان که چند بار پرسپولیس را بردم گفتم برانکو از من مربی خیلی بهتری است. آدمی هم هستم که اگر کسی حرفی بزند تا دین موضوع را درمی‌آورم. خواهش می‌کنم حاشیه درست نکنید. برای من مهم نیست اما نسبت به فردی که هفت جام برای‌تان آورده بت‌شکنی، سمبل‌شکنی و بزرگتر‌شکنی نکنید.

وی در مورد شرایط فنی بازی دو تیم نفتی لیگ برتر توضیح داد: هر آن احتمال داشت تیم‌ها به هم گل بزنند البته فرق ما با مسجدسلیمان این بود که بی‌استرس وارد بازی شدیم الان هم به رضا مهاجری گفتم اصول حرفه‌ای این است که اگر بازیکنم نتواند لب خط سه دقیقه در قیقه ۹۵ -۹۶ نگه دارد او را تنبیه می‌کنم. آنجا دست مربی کوتاه است. اکنون بازیکن خود را به دلیل عوض کردن نتیجه در رختکن تشویق می‌کنم. اما بازیکن باید توپ لب خط را در آن لحظات حفظ می‌کرد. خدا را شاهد می‌گیریم تیم رضا مهاجری فوتبال بازی می‌کند و اصلاً‌ کثیف‌کاری نمی‌کند. در بدترین شرایط بچه‌های مسجدسلیمان خودشان را نمی‌انداختند. به این دو تیم تبریک می‌‌گویم هر دو تیم نفتی هستیم و امیدوارم در سال آینده تیم‌های نفتی با ارزش و با عزت در فوتبال‌مان ببینیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 2 =

دکمه بازگشت به بالا