اخبار ورزشیفوتبال جهان

معارفه سرمربی جدید منچستریونایتد برگزار شد

سرمربی جدید منچستر یونایتد در اولین مصاحبه اش از بازیکنانش خواست تا در تمام بازی‌ها بجنگند.

به گزارش پیشرو ورزش، باشگاه منچستر یونایتد به صورت رسمی اریک تن هاگ سرمربی هلندی اش را معارفه کرد تا دوران این مربی آغاز شود.

اریک تن هاگ ویژگی‌هایی را که از بازیکنانش در منچستریونایتد انتظار دارد را بیان کرد. منچستر پایانی ناامید کننده در فصل گذشته در روز یکشنبه با شکست ۱-۰ مقابل کریستال پالاس داشت و به این معنی که در رده ششم جدول قرار گرفت و در فصل آینده راهی لیگ اروپا شد.

سرمربی هلندی در اولین مصاحبه اش روی نیمکت شیاطین سرخ، گفت: من از خودم انتظارات زیادی دارم و این چیزی است که از تیمم نیز می خواهم. آنها باید با هم همکاری کنند و باید هر روز بهترین تلاش خود را ارائه دهند.

فلسفه فوتبال اریک از زمانی که ماه گذشته تایید شد که او جایگزین رالف رنگنیک در یونایتد خواهد شد، بسیار مورد بررسی قرار گرفته است. میل این بازیکن سابق ۵۲ ساله به فوتبال هجومی پس از دوران پر از جام او با آژاکس که در سال ۲۰۱۹ به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسید، به خوبی شناخته شده است.

اما او همچنین تیم خود را در آمستردام به عنوان یک «ماشین جنگنده» توصیف کرد و می‌خواهد این اخلاق در یونایتد نیز منعکس شود.

سرمربی منچستر از بازیکنانش خواست: همیشه در هر جایی که در دوران حرفه ای ام بودم، از بازیکنانم خواسته های زیادی داشتم. من از آنها انتظار دارم که بجنگند و ۱۰۰ درصد تلاش خود را داشته باشند. آنها باید متحد باشند، یک تیم تشکیل دهند و با حریف بجنگند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 11 =

دکمه بازگشت به بالا