اخبار ورزشیفوتبال جهان

مسیر بحرینی ها برای خرید میلان هموار شد

نشریه ایتالیایی از مثبت بودن مذاکرات شرکت بحرینی با مدیران میلان برای خرید این باشگاه خبر داد.

به گزارش پیشرو ورزش، نشریه «کوریره دلو اسپورت» ایتالیا در گزارشی درباره روند مثبت مذاکرات سران چینی باشگاه میلان با شرکت  اینوست‌کورپ بحرین خبر داد.

طبق گزارش رسانه معتبر ایتالیایی شرکت بحرینی تمایل دارد تمام جلسات بین طرفین به صورت سری باقی بماند و چیزی به بیرون درز نکند.

اما گزارش ها حاکی از آن است مذاکرات به شکلی سریع در حال پیشرفت است و مانعی برای انتقال مالکیت باشگاه میلان به بحرینی ها وجود ندارد.

شرکت بحرینی مبلغ یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون یورو برای خرید روسونری پیشنهاد داده و مالکان چینی باشگاه میلان از این پیشنهاد استقبال کردند.

طبق گزارش رسیده از ایتالیا در صورت انتقال مالکیت میلان به بحرینی ها این شرکت سرمایه گذاری قول تاسیس ورزشگاهی اختصاصی برای روسونری را داده و این تیم با ورزشگاه سن سیرو خداحافظی خواهد کرد.

دربی شهر میلان میان دو غول بزرگ فوتبال ایتالیا یعنی میلان و اینتر در یک ورزشگاه برگزار می شود و ورزشگاه سن سیرو مشترک برای دو تیم است. اما با آمدن بحرینی ها هواداران میلان می توانند ورزشگاه اختصاصی خود را داشته باشند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × پنج =

دکمه بازگشت به بالا