اخبار ورزشیورزش تهران

مدیرکل ورزش و جوانان تهران: باشگاه بدنسازی شمال تهران مجوز ندارد

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: باشگاه بدنسازی شمال تهران هنوز مجوز ندارد و حتما جلو شهریه نجومی را می‌گیریم.

به گزارش پیشرو ورزش، علی جوادی گفت: در کنار خبرهای خوبی که در ورزش استان تهران وجود دارد این نوع خبرها هم خاطر مردم را مکدر می‌کند و حتما سیاست‌های دولت مردمی این نخواهد بود که ما به این سمت و سو برویم. نرخ خدمات ورزشی با هر نوع آپشنی سقف و کفی دارد و حوزه نظارتی ما حتما نظارت خواهد کرد.

وی ادامه داد: البته باید بگویم که این باشگاه هنوز مجوزی دریافت نکرده و هیچ مسئولی هم از ورزش استان تهران در افتتاحیه حضور نداشته و در جریان این موضوع هم نبودیم و از طریق رسانه‌ها مطلع شدیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در مورد اینکه آیا شما جلوی این شهریه نجومی را خواهید گرفت یا خیر، تاکید کرد: حتما ممانعت خواهد شد. باید شهریه‌ای مصوب شود و برای این کار یک کارگروهی داریم و این کارگروه هم نرخ سال جدید را مصوب می‌کند. اصلا همچین شهریه ای را نداریم و به آن نخواهیم رسید.

جوادی تصریح کرد: ورزش باید عمومیت پیدا کند نه اینکه خصوصی شود که فقط یک عده ای ورزش کنند. همه باید از نرخ های مصوب تبیت کند و اگر نکنند، برخورد خواهد شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + هفده =

دکمه بازگشت به بالا