اخبار ورزشیورزش های رزمی

لیگ تکواندو: صدرنشینی مس سونگون

با برگزاری شش دیدار معوقه از هفته های اول تا سوم، تیم تکواندو مس سونگون ورزقان با اختلاف اندک توانست بالاتر از تیم لوازم خانگی کن در صدر جدول بایستد.

به گزارش پیشرو ورزش، دیدارهای معوقه هفته اول تا سوم از مرحله پایانی بیستمین دوره مسابقات لیگ برتر تکواندو “جام خلیج فارس” یادواره شهید تکواندوکار مدافع حرم محسن حججی، صبح امروز دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه با حضور ۶ تیم در خانه تکواندو برگزار شد.

در مرحله اول این دوره از رقابت‌ها، ۱۱ تیم در دو گروه با یکدیگر به رقابت‌ پرداختند که نهایتا تیم‌های مس سونگون ورزقان، دانشگاه آزاد اسلامی، شهرداری ورامین، لوازم خانگی کن، صنعت مس کرمان و پاس موفق شدند به مرحله نهایی راه پیدا کردند.

در نهایت و پس از برگزاری شش دیدار معوقه از هفته های اول تا سوم، تیم مس سونگون ورزقان با کسب ۵ امتیاز از سه بازی و تفاضل ۶ صدر جدول را از آن خود کرد. لوازم خانگی کن با همین تعداد امتیاز و تفاضل برابر با مس، به دلیل امتیاز فنی کمتر در مکان دوم ایستاد. دانشگاه آزاد اسلامی با ۵ امتیاز و تفاضل ۴ به همراه صنعت مس کرمان با ۵ امتیاز و تفاضل ۲ در رده های سوم و چهارم ایستادند تا تکلیف قهرمانی این دوره از مسابقات به هفته پایانی کشیده شود.

نتایج دیدارهای معوقه هفته اول تا سوم مسابقات به شرح زیر است:

هفته اول

مس سونگون ورزقان ۴ – دانشگاه آزاد اسلامی۴

پاس یک – لوازم خانگی کن ۷

هفته دوم

تیم پاس ۲- دانشگاه آزاد ۶

تیم مس کرمان ۴ – تیم لوازم خانگی کن ۴

هفته سوم

تیم مس سونگون ورزقان ۴ – تیم لوازم خانگی کن ۴

تیم شهرداری ورامین ۴ – دانشگاه آزاد ۴

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + شش =

دکمه بازگشت به بالا