اخبار ورزشیفوتبال جهان

لیگ اروپا: پیروزی تیم های لایپزیک و فرانکفورت

در دیدار رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا تیم‌های فرانکفورت و لایپزیک موفق به کسب پیروزی مقابل حریفان خود شدند.

به گزارش پیشرو ورزش، در دیدار رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا تیم‌های وستهام و فرانکفورت مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه با نتیجه ۲ بر یک به سود فرانکفورت آلمان تمام شد. این سومین تقابل دو تیم در رقابت‌های اروپایی بود که در دو بازی قبلی هر کدام یک پیروزی بدست آورده بودند.

نکته جالب توجه اینکه وستهام در ۴ بازی از ۷ دیدار قبلی خود برابر تیم‌های آلمانی شکست نخورده بود. فرانکفورت هم در ۳ بازی از ۱۱ دیدار گذشته خود برابر تیم‌های انگلیسی به پیروزی رسیده بود.

وستهام در دور قبلی ۴ بر یک در مجموع دو بازی موفق شد لیون را از پیش رو بردارد. عقاب‌های آلمانی هم در دور گذشته ۴ بر ۳ در مجموع دو بازی از سد بارسلونا گذشتند.

در دیگر بازی این مرحله تیم‌های لایپزیک و گلاسکو رنجرز برابر هم صف‌آرایی کردند که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود لایپزیک خاتمه پیدا کرد. در این بازی آنجلینو در دقیقه ۸۵ توانست تک گل مسابقه را به ثمر برساند. این اولین تقابل دو تیم در رقابت های اروپایی بود.

لایپزیک در مرحله قبلی موفق شد در مجموع دو بازی ۳ بر یک آتالانتا را از پیش رو بردارد. رنجرز هم با برد ۳ بر ۲ در مجموع دو بازی برابر براگا پای به این مرحله گذاشت.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 19 =

دکمه بازگشت به بالا