اخبار ورزشیسایر اخبار

قدردانی مدیرکل دفتر مرکزی حراست وزارت ورزش و جوانان از تلاش های همکاران

مدیرکل دفتر مرکزی حراست وزارت ورزش و جوانان از تلاش های همکاران در استان ها و بخش های زیر مجموعه طی پیامی قدردانی کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، در پیام  قدردانی مجید شهیدی مدیرکل دفتر مرکزی حراست وزارت ورزش و جوانان آمده است:

سلام و خدا قوت
خدمت تمامی همکاران عزیزم در استان‌ها و حراستهای توابع، ضمن تبریک دهه ولایت،
همکاران محترم حراست جایگاه ارزنده ای در حفظ امنیت و حراست از اموال سازمان و سرمایه های مادی و معنوی صیانت از اهداف و افراد سازمان و به روز بودن دانش و اطلاعات کارکنان حراست، برخورد مناسب با سایر همکاران و به ویژه مراجعین و در نهایت حفظ کرامت انسانی از جمله وظایف مهمی است که در دستور کار این مرکز قرار داشته است.
به پاس خدمات شایسته و تلاش های شبانه روزی شما پرسنل شریف حراست که در راستای تعالی سازمانی، مبارزه با فساد و تحقق اهداف حفاظتی و پیشرفت برنامه های حراست گام های موثری برداشته اید، تقدیر و تشکر نموده و از پیشگاه حضرت احدیت توفیق روز افزون برایتان آرزومندیم. امید است با اتکال به خداوند متعال و توجه ویژه حضرت بقیه الاعظم(عج) و به کارگیری همه توان و تجربیات خویش و با نصب العین قرار دادن تقوای الهی و صیانت از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(مدظله) در مسیر اهداف متعالی و مقدس امام راحل(ره) و شهدای گرانقدر اسلام، موفق و موید باشید.

با آرزوی سلامتی و توفیق خدمتگذاری صادقانه برای همکاران زحمت کش خدوم در حراست، امید است با انجام هرچه بهتر وظایف، رضایت مندی همکاران و ارباب رجوع که از اهداف متعالی و مقدس نظام جمهوری اسلامی می باشد را فراهم آوریم.
مجید شهیدی
مدیر کل دفتر مرکزی حراست وزارت ورزش و جوانان

 

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × دو =

دکمه بازگشت به بالا