اخبار ورزشیورزش بانوان

فرهادی‌زاد: انگیزه مناسبی در حوزه فوتبال زنان ایجاد شده است

معاون توسعه ورزش زنان وزارت ورزش و جوانان گفت: با پیگیری‌های منسجم و منظم ارکان فوتبال زنان در فدراسیون، انگیزه مناسبی ایجاد شده و اگر گره‌ای به دست ما قابل باز شدن باشد، دریغ نخواهیم کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، مهین فرهادی‌زاد در حاشیه دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال زنان با تیم زیر ٢٠ سال دختران، در گفت‌وگو با خبرنگاران در مورد پیشرفت‌های ایجاد شده در فوتبال و فوتسال زنان، در مدت کوتاه پس از آغاز دوباره فعالیت این حوزه و همچنین پرداخت پاداش های فوتسالیست‌ها، اظهار داشت: بدنبال تغییراتی که در فدراسیون فوتبال انجام شد و البته فعالیت‌هایی که پیش از این توسط مدیریت قبل صورت گرفته بود، برای رشد فوتبال بانوان و تعیین حوزه‌های کاری برنامه‌ای ترسیم شد و «شهره موسوی» نایب رییس زنان فدراسیون فوتبال فضای کاری خود را در بخش‌های مختلف تعیین کرد و بدین ترتیب برنامه  و تکلیف کار زنان فوتبالیست کشورمان مشخص  شده است.

وی افزود: بنابراین با مشخص شدن برنامه کاری همه ارکان چه در بخش ورزشی و چه در حوزه مدیریتی، انگیزه کاری مناسبی برای فعالیت فراهم شده است. نایب رییس زنان فدراسیون هم پیگیر مسائل بوده و با مساعدت همکارانش شرایط رشد فوتبال و فوتسال بانوان را فراهم می کند.

فرهادی‌زاد تاکید کرد: برای کمک به آنها در دسترس هستیم و اگر گره‌ای به دست ما باز شود، دریغ نخواهیم کرد. خوشبختانه جلسات منظمی توسط موسوی برگزار و این باعث می‌شود که عوامل تحت پوشش وی در ورزش فوتبال ، با نظم کاری ایجاد شده مشخصا در جهت رشد فوتبال بانوان گام بردارند. از شهاب عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال هم تشکر می‌کنم که پیگیر شرایط فوتبال بانوان است و ما باید تلاش خودمان را بکنیم تا انگیزه کاری برای رشد دختران فراهم شود.

معاون وزیر ورزش در مورد دورنمای فوتبال و فوتسال باتوجه عدم فعالیت این حوزه در سه سال گذشته، و اینکه در آینده می‌توان انتظار موفقیت فوتبال و فوتسال زنان را داشت؟ تصریح کرد: خوشبختانه در فوتبال و فوتسال تجریبات خوبی در فدراسیون وجود دارد؛ با توجه به پتانسیلی که در بخش زنان و دانشی که در حوزه مردان وجود دارد، می توانیم از این دو حوزه و تجریبات آنان به نحو احسن استفاده کنیم و این تجریبات می تواند به رشد فوتبال و فوتسال دختران کمک کند؛ امیدواریم که در مسیر رشد و پیشرفت ورزش زنان به ویژه فوتبال و فوتسال به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کنیم.

تیم ملی فوتبال زنان امروز در دیداری دوستانه به برتری دو بر صفر مقابل تیم فوتبال دختران زیر ٢٠ سال دست یافت.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا