اخبار ورزشیاسلایدر اصلیتوپ و تورویژه‌های خبری

عطایی:خوشحالم والیبال پرچمدار شد

سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان گفت: سعی کردیم هیچ چیز را نبینیم و نشنویم تا فقط به کار خودمان متمرکز شویم.

به گزارش پیشرو ورزش، بهروز عطایی درباره عملکرد تیم ملی والیبال کشورمان در رقابت‌های لیگ ملت‌ها ۲۰۲۲ اظهار داشت: شرایط سخت را پیش‌بینی می‌کردیم و مطمئن بودیم با شرایط غیر متعارفی رو به رو خواهیم شد. مسابقات سخت، طاقت‌فرسا و زمانبر بود. برای ما روشن بود این اتفاق می‌افتد اما نیاز داشتیم به ما فرصت داده شود و صبر کنیم.

وی افزود: خوشحالم رسانه‌ها، تلویزیون و مردم خوب کشورم صبر و حوصله کرده و منتظر خیزش فرزندان خودشان شدند. در نهایت روز به روز بهتر شدیم و تیم ما عملکرد فوق‌العاده ای داشت. تمام والیبال دنیا در این چند روز ما را تحسین کردند. هر مربی‌ای که با آنها رو به رو شدیم، احترام قابل توجه‌ای برای ما قائل شدند و از ما به نیکی به یاد می‌کردند.

سرمربی تیم ملی والیبال تصریح کرد: از این بابت خوشحالم و امیدوارم برای مسابقات قهرمانی جهان تیم ما با آمادگی بیشتر و البته با تغییراتی که خواهد داشت، کیفیت بهتری به نمایش بگذارد و به بهترین شکل حضور پیدا کنیم.

عطایی درمورد اینکه آیا می‌توان گفت هفته‌های ابتدایی لیگ ملت‌ها حکم بازی‌های تدارکاتی برای ما را داشت زیرا تیم ملی هفته به هفته بهتر شد، گفت: از روز اول عنوان کردیم لیگ ملت‌ها را برای کسب تجربه در نظر گرفته‌ایم. سعی می‌کنیم تجربه به دست آورده و از آن به بهترین شکل استفاده کنیم. این فرصت متاسفانه در این برهه به ما داده نشد اما سعی کردیم هیچ چیز را نشنویم و نبینیم. در این برهه سعی کردیم روی کار خودمان متمرکز شویم و آن را به جلو ببریم. خوشبختانه بچه‌ها تمرکز بالایی داشتند و تیم توانست شرایط را مهیا کند‌. در نهایت این اتفاق رقم خورد و روز به روز بهتر شدیم.

وی درمورد نیاز فعلی تیم ملی والیبال برای کسب نتایج بهتر در مسابقات بعدی، توضیح داد: از الان تا مسابقات قهرمانی جهان فاصله خیلی کمی هست و نمی‌شود موضوع غیر متعارفی را طلب کرد. البته باید اردوهای تهران به بهترین شکل برگزار شود. چیزی که در گذشته هم بود. سعی داریم شرایط برای اردوهای خوب مهیا باشد و این اتفاق قطعا خواهد افتاد. اگر بازی‌های تدارکاتی مدنظر و ۴-۳ دیدار قبل از جام واگنر مهیا شود، خواسته معقول تیم ملی لحاظ خواهد شد.

سرمربی تیم ملی والیبال درمورد اینکه آیا نمایندگی از مربیان ایرانی و اینکه حتی در رشته‌های دیگر نیز مثالش زده می‌شد، فشاری به او وارد نکرد، پاسخ داد: سعی کردم تیم را از فضای رسانه ای دور نگه داریم و کار خود را در سکوت انجام بدهیم. از درون حس می‌کردیم جریانی راه می‌افتد اما سعی نکردیم درگیر این موضوع شویم. تلاش کردیم بازیکنان و کادرفنی و تیم سرپرستی در کنار هم تمرکز خود را حفظ کنیم و این موضوع ادامه دار باشد.

عطایی عنوان کرد: خوشبختانه این اتفاق افتاد و خوشحالیم والیبال پرچمدار این اتفاق شد که مربیان ما می‌توانند از کارهای بزرگ، سربلند بیرون بیایند.

وی درمورد اینکه آیا تنش‌های قبل بازی با لهستان روی عملکرد تیم در این مسابقه تاثیر گذاشت، گفت: به هیچ وجه این اتفاق نیفتاد. بچه‌ها خیلی مسلط بازی کردند و اگر موفق نشدیم به دلیل بحث فنی بود. نه آنها بی احترامی کردند و نه ما. والیبال بسیار مردانه و جنگنده را دو تیم لحاظ کردند. جریان بازی به صورت طبیعی ادامه داشت و لهستان در ست پنجم بهتر از ما بازی کرد. اشتباهاتی که داشتیم سبب شد بازی را واگذار کنیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − هجده =

دکمه بازگشت به بالا