اخبار ورزشیفوتبال جهان

عصر جدید میلان در راه است

نشریه معتبر ایتالیایی در گزارشی به پروژه بزرگ «میلان عربی» توسط شرکت بحرینی پرداخت.

به گزارش پیشرو ورزش، نشریه «گازتا دلو اسپورت» ایتالیا امروز در گزارشی به عنوان «میلان عربی» عصر جدید روسونری را ایجاد می کند درباره جزئیات توافق شرکت  اینوست‌کورپ بحرین خبر داد.

طبق گزارش نشریه معتبر عربی توافقات اولیه برای انتقال مالکیت باشگاه میلان از چینی ها به بحرینی ها انجام شده و پروژه بزرگ «میلان عربی» کلید خورده است.

شرکت متمول بحرینی طی توافق صورت گرفته قرار شده برای مدت ۱۰ سال سرمایه گذاری بزرگی در روسونری انجام دهد و این باشگاه را به روزها اوج گذشته برگرداند.

از مهمترین پروژه های شرکت بحرینی برای میلان بازگشت این تیم به دوران طلایی اش در فوتبال اروپا است. به همین خاطر برای نقل و انتقالات تابستانی پیش رو مبلغ ۳۰۰ میلیون یورو را آماده کرده تا بازیکنان بزرگ و سرشناسی را به سن سیرو بیاورد.

از دیگر پروژه های بزرگ بحرینی ها برای میلان تاسیس یک ورزشگاه اختصاصی است. پیش از این روسونری در کنار اینتر به صورت مشترک در ورزشگاه سن سیرو بازی می کردند ولی شرکت بحرینی قول داده تا ورزشگاهی اختصاصی برای میلان ایجاد کند.

در صورت انتقال نهایی مالکیت باشگاه میلان به شرکت بحرینی باشگاه پرافتخار ایتالیایی جزو ۴ باشگاه متمول فوتبال جهان بعد از پاری سن ژرمن، سیتی و نیوکاسل قرار می گیرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 7 =

دکمه بازگشت به بالا