اخبار ورزشیکشتی و وزنه برداری

عباس جدیدی: فدراسیون باید از تجربیات بنا استفاده کند

پیشکسوت کشتی کشورمان گفت: علی ارسلان هر کجا که باشد یک ایرانی است و مدالی هم که کسب کرد برای ایران است.

به گزارش پیشرو ورزش، عباس جدیدی در حاشیه قرعه کشی لیگ برتر کشتی کشور در خصوص اهمیت لیگ اظهار داشت: لیگ کشتی سهم بسیار زیادی در رشد و توسعه کشتی در ایران دارد و در طول سال تنور رقابت های کشتی را داغ نگه می دارد. خیلی از استعدادها در همین لیگ برتر کشف می شوند و به تیم های ملی راه پیدا می کنند، از طرفی هم لیگ می‌تواند از نظر اقتصادی برای کشتی‌گیرانی که شاید شغل خوبی را نداشته باشد بسیار خوب است.

وی در ادامه افزود: امیدوارم به لیگ کشتی به عنوان یک صنعت نگاه شود چرا که لیگ کشتی مشاغل و شرایط اقتصادی بسیار زیادی را ایجاد می‌کند که باید توجه زیادی به این موضوع شود.

جدیدی در خصوص نتایج تیم های ملی کشورمان در مسابقات قهرمانی جهان عنوان کرد: هم اگر به صراحت بخواهم بگویم عملکرد تیم های ملی کشتی ایران خوب بوده است یا بد غیر منصفانه است. من فکر می‌کنم کمی صبوری کنیم تا سرمربیان تیم های ملی آزاد و فرنگی گزارش عملکرد خود را به جامعه کشتی ارائه بدهند تا همه چیز را مورد بررسی قرار دهیم. بعد از ارائه گزارش باید خبرگان کشتی جمع شوند و این عملکرد ها را بررسی و تحلیل کنند و این بررسی ها و تحلیل ها باید منجر به رفع معایب شود تا بتوانیم در آینده نتایج بسیار خوبی را بگیریم.

وی همچنین درباره امیرحسین زارع گفت: امیرحسین زارع کشتی گیر بسیار مستعدی است با توجه به سن زارع و میانگین سنی تیمی که در ارزیابی ها بسیار مهم است باید این را بدانیم که این تیم می تواند سالیان سال اثر گذار باشد و قهرمان شود. شکست زارع در رقابت ها جهانی یک تلنگر برای او بود که بداند حریفان در سطح بالای جهانی قرار دارند و غفلت می تواند نتیجه را برگرداند.

پیشکسوت کشتی در واکنش به مهاجرت علی ارسلان به صربستان تصریح کرد: علی ارسلان هر کجا که باشد یک ایرانی است و مدالی هم که کسب کرد برای ایران است چرا که یک ایرانی آن را به دست آورده و نمی شود به این موضوع دامن زد. امروزه کشتی گیران روس در تمام دنیا با حریفان خود رقابت می کنند آیا این موضوع غلط و اشتباهی است؟ رفتن ارسلان برای ایران بد نیست چرا که کشتی ایران را رشد و توسعه می دهد و اتفاق بدی نیست.

جدیدی با اشاره به موفقیت ها محمد بنا با تیم ملی کشتی فرنگی اظهار کرد: یادمان نباید برود که روز های خوبی را هم بلا بنا در کشتی فرنگی داشتیم بنا افتخارات جاودانه برای ایران به ارمغان آورده است که نشانه بارز آن ۳ مدال طلا در المپیک بود. بنا چه این طرف میز باشد چه آن طرف میز فدراسیون کشتی باید از تجربیات او نهایت استفاده را ببرد. در مقطع کنونی شاید برای استراحت رفته است، از طرفی هم نباید بنا را رها کنیم چرا که او رها شدنی نیست و باید همواره از او در تیم های ملی کشتی استفاده کنیم.

پیشکسوت کشتی در پایان درباره حسن یزدانی و صحبت های پدر او خاطر نشان کرد: باور کنید حسن یزدانی یک ابر قهرمان و ورزشکار باهوشی است. من به حسن یزدانی همیشه با احترام گذاشتم چرا که قابل احترام بوده از طرفی همیشه می‌گویند تا پدر نشوی نمی‌دانی پسر داشتن یعنی چی! صحبت های پدر حسن یزدانی با سوز دل بود و باید به صحبت های یک پدر محترمانه نگاه کرد و از همین جا پدر حسن یزدانی را می‌بوسم. یزدانی چه ببرد و چه ببازد برای ملت ایران حسن یزدانی است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − چهار =

دکمه بازگشت به بالا