اخبار ورزشیفوتبال جهان

سری آ ایتالیا: برتری میلان مقابل جنووا و صعود به صدرجدول

میلان در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه ۲-۰ جنووا را شکست بدهد و صدر جدول را از اینتر پس بگیرد.
به گزارش پیشرو ورزش، شاگردان استفانو پیولی که ساعتی قبل و بعد از پیروزی اینتر مقابل اسپتزیا، صدر جدول را به رقیب همشهری واگذار کرده بودند، موفق شدند با برتری برابر جنووا بار دیگر صدرنشین شوند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه‌ها ایجاد شود، سپری شد.
در دقیقه ۱۱ بود که میلانی ها روی اولین موقعیت جدی شان به گل رسیدند. روی ارسال بلند پی‌یره کالولو از سمت راست بود که توپ روی تیر دوم به رافائل لیائو رسید و او هم با یک بغل پای بی نقص کار را تمام کرد.در ادامه این بازیکنان میلان بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما در ایجاد موقعیت توفیق چندانی نداشتند.
در وقت های تلف شده نیمه اول بود که جنووا می توانست به گل تساوی برسد اما ضربه گالدامس از کنار دروازه میلان به بیرون رفت و این نیمه با همان یک گل به پایان رسید.
نیمه دوم را هم میلان بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۵۱، چیزی نمانده بود که ساله‌ماکرز گل دوم را به ثمر برساند اما ضربه او راهی به چهارچوب دروازه جنووا پیدا نکرد.
برتری میزبان ادامه پیدا کرد و بازیکنان روسونری بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند؛ هرچند این برتری به موقعیت ویژه ای منجر نمی شد.
در دقیقه ۷۶ بود که لیائو می توانست گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند اما واکنش سیریگو این فرصت را از او گرفت.
تلاش میلانی ها برای رسیدن به گل دوم سرانجام در دقیقه ۸۸ نتیجه داد. روی یک حمله همه جانبه بود که توپ در یک رفت و برگشت مقابل دروازه به جونیور مسیاس رسید و او هم در دو مرحله سرانجام دروازه را باز کرد. ابتدا تصور می شد که گل در موقعیت آفساید به ثمر رسیده اما داور بعد از استفاده از VAR گل را پذیرفت.به این ترتیب میلان در این دیدار با نتیجه ۲-۰ به پیروزی رسید تا با ۷۱ امتیاز از ۳۳ بازی صدرنشین باشد و اینتر با یک بازی کمتر و ۶۹ امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =

دکمه بازگشت به بالا