اخبار ورزشیفوتبال جهانمقاله های ورزشی

سردار آزمون به لیون می رود؟

مدیر باشگاه لیون فرانسه به صورت رسمی علاقه خود را برای جذب ستاره تیم ملی ایران تایید کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، انتقال سردار آزمون ستاره تیم ملی کشورمان به باشگاه لیون از تابستان گذشته به صورت جدی در رسانه های معتبر فرانسه مثل اکیپ مطرح شد و این اخبار همچنان ادامه دارد.

باشگاه لیون فرانسه به صورت رسمی درباره جذب سردار آزمون مهاجم ملی پوش کشورمان واکنش داد و علاقه خود برای جذب این ستاره را تایید کرد.

جونینیو پرنامبوکانو مدیر ورزشی باشگاه لیون در این زمینه، گفت: ما آزمون را بسیار دوست داریم. من به شخص علاقه زیادی به او پپتر بوش دارم. آزمون بیشتر شبیه به یک مهاجم نوک است اما او را در بسیاری از مواقع در سمت چپ و پشت سر مهاجم نوک می بنییم.

وی افزود: او قادر است در کنار مهاجم نوک بازی کند. هنوز نمی دانیم می توانیم به صورت قطعی او را جذب کنیم اما تلاش خود را می کنیم تا این انتقال صورت بگیرد.

سردار آزمون در دو سال و نیم گذشته با زنیت درخشش فوق العاده ای داشته و موفق شد ۳ بار قهرمان لیگ برتر روسیه و یک بار جایزه آقای گلی این لیگ را از آن خود کند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 20 =

دکمه بازگشت به بالا