اخبار ورزشیورزش های رزمی

ساعی: کمیته و وزارت کمک کنند اعزام های تکواندو بیشتر شود

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: کمیته و وزارت کمک کنند تا اعزامهای ما برای کسب تجربه بیشتر شود.

به گزارش پیشرو ورزش، هادی ساعی در نشست خبری مسابقات بین المللی تکواندو تهران اظهار داشت: ۴ رویداد مهم را داشتیم. اولی جام باشگاه های آسیا را داشتیم و تیم های خوبی آمدند. سال های گذشته تعداد تیم ها کمتر بود. بعد از آن جام فجر را داشتیم و تیم های زیادی با ترکیب اصلی آمدند کیفیت خوبی داشت. سپس جام ریاست فدراسیون جهانی را برگزار کردیم و ناظران جهانی هم سطح بالای تن را تایید کردند. قهرمانان جهان و المپیک بودند و این رقابت ها ۲۰ امتیاز داشت و جزو مسابقاتی است که ورزشکاران می توانند سهمیه آسیایی را بگیرند. پاراتکواندو هم در حال برگزاری است و سهمیه دارد.

وی در مورد اینکه تکواندوی ایران ضعیف شده است، عنوان کرد: ما در چند سال گدشته از لحاظ کسب مدال خوب نبودیم اما برنامه داریم و روی جوان‌ترها می توانیم حساب می کنیم. درست است که کم تجربه‌ هستند ولی آنها نیازمند تجربه اند. اگر برنامه ریزی خوبی کنیم می توانیم کم مدال شدن را جبران کنیم. باید کمیته و وزارت هم کمک کنند تا اعزام های بیشتری داشته باشیم. مثلا سجاد مردانی ۴ امتیاز کم آورد و سهمیه نگرفت. اگر اعزام ها بیشتر بود، او هم سهمیه می‌گرفت.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − شش =

دکمه بازگشت به بالا