اخبار ورزشیورزش های رزمی

ساعی: ‏از کادر فنی حمایت می‌کنیم

رئیس فدراسیون تکواندو در حاشیه مجمع سالیانه این فدراسیون گفت: انتظار داشتیم پولادگر به عنوان رئیس مجمع حضور داشته باشد، از حضور ایشان استقبال می کردیم و قصد داشتیم از وی تجلیل کنیم.

به گزارش پیشرو ورزش، هادی ساعی در پایان مجمع اظهار داشت: مجمع آرام و بی حاشیه‌ای را پشت سر گذاشتیم و جا دارد تشکر کنم از اعضای مجمع که همکاری بسیاری خوبی داشتند و گزارش‌های ارائه شده و برنامه‌های آتی را تائید کردند.

وی در واکنش به این سوال که تصور میشد مجمع امروز با حضور پولادگر پر حاشیه باشد، اما این طور نشد، با حضور سینا کلهر مجمع آرامی برگزار شد، نظر شما چیست، گفت: خانواده تکواندو نجیب هستند و اگر بحث هم پیش بیاید، در کمال آرامش مطرح شده و بیشتر روی مسائل فنی متمرکز هستند تا فنی، همیشه مجامع تکواندو یکدست و کامل است. خوشحال می‌شدیم پولادگر هم تشریف می آرودند و مطمئن باشید مواردی که پیش بینی می‌کردند اتفاق نمی‌افتاد. ضمن اینکه قصد داشتیم از ایشان همانند مسابقات بین المللی تهران تجلیل کنیم.

رئیس فدراسیون تکواندو در خصوص بازگشت این رشته به مدار مدال آوری، گفت: تکواندو همیشه پتانسیل خوبی داشته است و در مسابقات قهرمانی آسیا هم نیروهای جوانی اعزام کردیم که برای اولین بار حضور در مسابقات مهم را تجربه می‌کردند و نتایج خوبی هم کسب کردند. ضمن اینکه در بخش بانوان برای اولین بار موفق به کسب عنوان قهرمانی آسیا شدیم. تلاش می‌کنیم در آینده به این مهم دست پیدا خواهیم کرد.

ساعی در پاسخ به سوالی در خصوص بودجه فدراسیون، اظهار داشت: هنوز جلسه‌ای که برای امضا تفاهم نامه مالی باید داشته باشیم، تشکیل نشده است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه نواب رییس معرفی شده امروز از سوی اعضا مجمع رای اعتماد نگرفتند، آیا این بار برای این دو مسئولیت اولویت شما انتخاب از دو‌نفر فنی از بین خانواده تکواندو خواهد بود؟ اظهار داشت: از اول هم سعی و تلاش ما این بود که همکاران ما فنی باشند. ولی در این سال‌ها به این موضوع توجه‌ای نشد و نتوانستیم افرادی را تربیت کنیم که در این بخش به ما کمک کنند. هیچ وقت علاقمند نبودم که از افرادی استفاده کنم که فنی نباشند و نتوانند به ما کمک کنند. ولی انصافاً هم آقای خلیلی و هم خانم شاه محمدی در این مدت کنار ما بودند و خیلی کمک کردند. واقعاً فکر نمی‌کردم این دو در مجمع را نیاورند که این تشخیص اعضا مجمع بود و باید به رأی مجمع احترام بگذاریم.

رئیس فدراسیون تکواندو در ادامه خاطر نشان: البته کار من سخت‌تر شد و باید دوباره افرادی را انتخاب کنم که کنار ما خانواده تکواندو و کمک کنند. در کل همیشه به رأی مجمع احترام گذاشته و برای من خیلی مهم بوده است. باید از این دو عزیز تشکر کنم، واقعاً در این مدت خیلی تلاش کردند. خانم شاه محمدی از خانواده تکواندو نبود، ولی در بحث مدیریت اشراف داشت. آقای خلیلی هم سالیان سال رئیس هیأت تکواندو استان تهران و عضو هیأت رئیسه فدراسیون بودند و با مسائل مختلف آشنا بودند ان شاالله سعی می‌کنیم از این دو عزیز بیشتر استفاده کنیم.

ساعی در خصوص شرایط کادر فنی تیم ملی و وضعیت بیژن مقانلو، گفت: پیش از این در کمیته فنی تصویب کرده بودیم دو تیم ملی با دو کادر فنی و وظایف تعریف شده داشته باشیم. مقانلو قرار شد به مسابقات قهرمانی آسیا و گرندپری اعزام شود. بسحاق قرار شد پشتوانه تیم ملی باشند که کار بزرگ و سختی است، این تیم هم به مسابقات آزاد کره جنوبی اعزام شد و قرار است در بازی‌های کشورهای اسلامی شرکت کند. مسابقات سختی که یک جهانی کوچک است، تیم قهرمان و سوم آسیا، دو قهرمان اروپا یعنی ترکیه و آذربایجان و مصر و مراکش از آفریقا حضور دارند که واقعاً کار سخت است. نفرات جوانی اعزام می‌کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نگاه ما به مسابقات قهرمانی جهان و دورتر از آن المپیک است، اکنون تکواندوکارانی که آینده این ورزش به آنها تعلق دارد، در حال پرورش هستند. ضمن اینکه هر دو کادر فنی ما خوب کار کردند و مورد حمایت ما هستند.، این مربیان نیاز به فرصت مناسب دارند که برنامه‌های خود را اجرایی کنند. مقانلو با یک تیم جوان به مسابقات قهرمانی آسیا رفت. با توجه به اینکه یک تکواندوکار هم به دلیل مشکلات خروج از کشور و سربازی از دست داد. مجبور شدیم یک تکواندوکار از تیم دیگر جایگزین کنیم. تکواندوکار جایگزین در مسابقات قهرمانی آسیا چون در یک وزن بالاتر مسابقه داد، نتوانست به مدال برسد. ولی همان تکواندوکار دو روز بعد در وزن خودش، طلای تورنمنت کره را کسب کرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 18 =

دکمه بازگشت به بالا