اخبار ورزشیفوتبال جهان

رونمایی از اولین خرید شیاطین سرخ در تابستان

سرمربی جدید منچستر یونایتد از اولین خرید تابستانی اش رونمایی کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، نشریه «اسپورت» کاتالونیا خبر داد منچستر یونایتد با دستور اریک تن هاگ سرمربی جدیدش برای جذب فرانکی دی یونگ هافبک ملی پوش هلندی بارسلونا وارد عمل شد.

تن هاگ روز گذشته به صورت رسمی به عنوان سرمربی جدید شیاطین سرخ معرفی شد تا از ابتدای فصل جدید سکان هدایت منچستر را برعهده بگیرد.

تن هاگ اعتقاد زیادی به دی یونگ دارد و به هر نحوی می خواهد ستاره بارسلونا را به اولدترافورد بیاورد. ژاوی به این بازیکن نیاز دارد و نمی خواهد ستاره هلندی اش را به راحتی از دست دهد.

دی یونگ سال ها زیرنظر اریک تن هاگ در آژاکس کار کرده و به بازیکن سطح بالا تبدیل شده است. سرمربی هلندی مبلغ ۲۵۰ میلیون یورو در تابستان در اختیار دارد تا بازیکنان مدنظرش را جذب کند.

دی یونگ در پروژه ژاوی اهمیت دارد و مسئولان بارسلونا می خواهد این هافبک طراح را در تیم حفظ کنند. اما تن هاگ با توجه به رابطه نزدیکش با دی یونگ قصد دارد این بازیکن را به اولدترافورد بیاورد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 20 =

دکمه بازگشت به بالا