اخبار ورزشیفوتبالفوتبال جهان

رونالدو در منچستریونایتد می‌ماند؟

کریستیانو رونالدو در فضای مجازی از بازگشت خود به ترکیب منچستریونایتد خبر داد.

به گزارش پیشرو ورزش، کریستیانو رونالدو که این روزها بیشتر از هر زمان دیگری وقت خود را روی فضای مجازی می‌گذارد، پاسخ جالبی به هواداران در خصوص آینده خود منتشر کرد.

فوق ستاره منچستریونایتد که یک ماه پیش درخواست خروج داد و برای رسیدن به تیم‌های دیگر وارد میز مذاکره شد، حالا می‌خواهد فردا برای شیاطین سرخ به میدان برود.

هنوز مشخص نیست که آینده رونالدو در چه تیمی خواهد بود ولی این بازیکن در فضای مجازی از بازگشت به ترکیب منچستریونایتد خبر داد.

رونالدو نوشت که یکشنبه پادشاه بازی می‌کند و به نوعی از حضور خود در بازی دوستانه منچستریونایتد مقابل رایووایکانو خبر داد.

ستاره پرتغالی روز قبل نیز در واکنش به اخبار نقل و انتقالاتی رسانه‌ها نوشت که مطبوعات اروپا دروغگو هستند و برای فروش خبرهای خود هر گونه خبری در خصوص او را منتشر می‌کنند.

نکته جالب این است که رونالدو فصل پیش نیز برای یوونتوس بازی اول هفته سری‌آ را انجام داد ولی در اقدامی ناگهانی ، یک مرتبه در پایان پنجره به منچستریونایتد بازگشت.

رونالدو که بارها و بارها نشان داده که علاقه‌مند به منتقل شدن به تیمی حاضر در لیگ قهرمانان اروپاست ، آیا در روزهای باقی مانده پنجره تابستانی به تیمی دیگر می‌رسد یا دوباره باید برای منچستریونایتد به میدان برود؟

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + بیست =

دکمه بازگشت به بالا