اخبار ورزشیفوتبالفوتبال جهان

رونالدو از مسی بهتر است!

پابلو سارابیا، هافبک ولورهمپتون انگلیس به مقایسه مسی و رونالدو پرداخت.
به گزارش پیشرو ورزش، «به نظرم رونالدو بهترین بازیکن جهان است»، این اظهارنظر پابلو سارابیا، همبازی مسی و رونالدو در مقایسه این دو بازیکن است.
مسی دارنده ۸ توپ طلای بهترین بازیکن دنیا و رونالدو دارنده ۵ توپ طلا همیشه محل نزاع هواداران فوتبال بوده که کدام بازیکن بهتر از دیگری است.
مسی و رونالدو از ۱۵ سال گذشته رقابت باهم را آغاز کردند و در این مدت هیچ فوتبالیستی نتوانسته به اندازه این دو ابرستاره موفقیت کسب کند.
مهمترین عناوین مسی در این مدت ۴ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بود. در مقابل رونالدو ۵ بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده و یک بار چام ملت های اروپا را در سال ۲۰۱۶ فتح کرده است.
سارابیا سابقه بازی با رونالدو و مسی را به ترتیب در باشگاه های رئال و پاری سن ژ‌رمن را داشت به همین خاطر به مقایسه این دو اسطوره پرداخت.
سارابیو می‌گوید که بازی در کنار مسی و رونالدو شگفت انگیز بود ولی «طرز فکر باورنکردنی رونالدو او را بهتر از مسی می کند».
ستاره اسپانیایی معتقد است که «تلاش بی وقفه و انگیزه باورنکردنی رونالدو» در اردوی تیم باعث می شود تا «او از لیونل مسی متفاوت و بهتر باشد».

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =

دکمه بازگشت به بالا