اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال جهانویژه‌های خبری

روایت ستاره ملی پوش کشورمان از مسیر دشوار موفقیت فاینورد

ستاره ایرانی با ابراز خوشحالی از حضور در فاینورد، می‌گوید تیم ملی با اتحاد خود به صدر جدول لیگ این کشور تکیه زده است.

به گزارش پیشرو ورزش، تیم فاینورد در این فصل از رقابت‌های لیگ هلند با سه امتیاز اختلاف به نسبت آژاکس در صدر جدول لیگ هلند قرار دارد و در لیگ اروپا نیز به جمه هشت تیم پایانی راه یافته است.

«علیرضا جهانبخش» مهاجم ایرانی تیم فاینورد درباره مسیر سخت موفقیت فاینورد به روزنامه هلندی تلگراف گفت: شما می‌بینید که بسیاری از بازیکنان در تابستان تیم را ترک کرده‌اند و تنها گروه کوچکی از بازیکنان باقی مانده‌اند. اینجا بازیکنان جدید و جوان بسیاری حضور دارند که تقریباً همه آن‌ها تجربه کمی دارند و از خارج از هلند آمده‌اند. اما من به جرأت می‌توانم بگویم که حال و هوای تیم با این اتحادی که در تیم وجود دارد حتی بهتر از گذشته است.

ملی‌پوش ۲۹ ساله ایرانی که سابقه بازی در تیم‌های NEC و آلکمار هلند را در کارنامه دارد و نقش پررنگی در موفقیت‌های فاینورد داشته است، درباره حضور خود در فوتبال هلند و حضوربازیکنان جوان در فاینورد می‌گوید: من هم این مسیر را طی کردم. من ۱۹ ساله بودم که از ایران به هلند آمدم. اگر به کشوری می‌آیید که زیان آنجا را بلد نیستید، طبیعتاً اوقات سختی را خواهید داشت. حالا من هر روز سعی می‌کنم به بازیکنان کمک کنم و مربی هم می‌تواند این چقدر مهم است که ما می‌توانیم به همدیگر کمک کنیم.

بازیکن سابق برایتون انگلیس در ادامه گفت: این کمک نه تنها در داخل زمین، بلکه در خارج از زمین هم وجود دارد. در نتیجه، ما نه تنها حال و هوای خوبی داریم بلکه چنین نگرش (پیروزی) در تیم ما سابقه نداشته است.

جهانبشخش در این فصل‌ ۳۰ بار با پیراهن فاینورد به میدان رفته است که حاصل آن هفت گل و ۶ پاس گل بوده است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 20 =

دکمه بازگشت به بالا