اخبار ورزشیفوتبال جهان

رقابت پاریسی ها با رئال بر سر امباپه ادامه دارد

باشگاه پاری سن ژرمن پیشنهاد جدیدی و وسوسه برانگیز به ستاره فرانسوی‌اش برای تمدید قراردادش داد.

به گزارش پیشرو ورزش، نشریه «لو پاریزن» فرانسه خبر داد باشگاه پاری سن ژرمن همچنان از وسوسه کردن کیلیان امباپه برای ماندن و تمدید قراردادش دست بردار نیست.

امباپه از تابستان گذشته زیرنظر رئال مادرید قرار دارد و سران باشگاه مادریدی به هر نحوی قصد دارند تابستان پیش رو این ستاره فرانسوی را به برنابئو بیاورند.

به نوعی جذب امباپه برای رئال مادرید موضوعی حیثیتی شده است و در طرف مقابل ناصر الخلیفی مالک قطری باشگاه پاری‌سن‌ژرمن هم قصد ندارد در این رقابت با رئال شکست بخورد.

در همین رابطه ناصر الخیلفی مالک باشگاه پاری‌سن‌ژرمن با پیشنهادی جدید و وسوسه برانگیز وارد عمل شده تا مانع از انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید شود.

پیشنهاد جدید پاریس به امباپه قراردادی دوساله با دستمزد سالیانه ۵۰ میلیون یورو به علاوه ۱۰۰ میلیون یورو پاداش وفاداری است. یعنی امباپه در صورت تمدید قراردادش سالیانه ۱۰۰ میلیون یورو به جیب می زند و به پردرآمدترین بازیکن جهان تبدیل می شود، اما در مقابل رئال مادرید پیشنهاد قرارداد ۵ ساله با دستمزد ۳۰ میلیون یورویی را به امباپه داده که در مقایسه با پیشنهاد پاریس بسیار پایین است.

به همین خاطر امباپه برای انتقال به رئال پاداش ۱۰۰ میلیون یورویی از رئال خواسته بود که با مخالفت باشگاه مادریدی مواجه شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =

دکمه بازگشت به بالا