اخبار ورزشیفوتبال ایران

رحمتی: شاگردانم با قلب خود بازی کردند

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: امروز پرسپولیس یار دوازدهم داشت.

به گزارش پیشرو ورزش، مهدی رحمتی پس از پیروزی تیم فوتبال آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس در چارچوب رقابت‌های جام حذفی در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را خدمت همه مسلمانان تبریک می‌گویم. قبل از اینکه بخواهم درمورد بازی صحبت می‌کنم این برد را به عزیزان کارخانه آلومینیوم که به سختی در کنار کوره‌ها کار می‌کنند و مردم خوب اراک تقدیم می‌کنم. امیدوارم آنها در ادامه راه هم کنار ما باشند تا با همین توان پیش برویم.

وی ادامه داد: پرسپولیس را همه ما می‌شناسیم که کادر فنی و بازیکنان درجه یک دارد. امروز آنها یار دوازدهم هم داشتند و بعد از مدت‌ها تماشاگران عزیز در ورزشگاه حاضر شدند. اوایل بازی به دلیل جو تماشاگران کمی شاگردانم تحت تاثیر قرار گرفتند و فرصت‌هایی به حریف دادند و گل هم خوردیم. خدا را شکر خیلی خوب به بازی برگشتیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک درخصوص عملکرد تیم داوری در این بازی، گفت: نمی‌خواهم درمورد داوری صحبت کنم، اما یک موقعیت ۵۰-۵۰ را در اواخر نیمه اول داور برای پرسپولیس پنالتی گرفت و بدترین زمان گل دوم را خوردیم و بازنده به رختکن رفتیم.

وی افزود: با صحبت‌هایی که کردیم، شناختی که از نقاط ضعف و قوت پرسپولیس داشتیم و هفته گذشته خیلی روی آن کار کرده بودیم توانستیم به هدف خود برسیم و به پرسپولیس ضربه بزنیم. از شاگردانم تشکر می‌کنم که مردانه تلاش کردند و جنگیدند.

رحمتی با بیان اینکه شاگردانم با قلب خود بازی کردند، خاطرنشان کرد: همیشه می‌گویند تا آخرین قطره خون و آخرین ذره توان تلاش کنید، اما هم خون تمام می‌شود و هم توان، اما بزرگی قلب هیچ وقت تمام نمی‌شود. از شاگردانم تشکر می‌کنم. آدم خوشبختی هستم که چنین بازیکنان تکنیکی و بامعرفتی دارم. از تماشاگران عزیز هم تشکر می‌کنم که با اتوبوس خود را به ورزشگاه رساندند و کنار ما بودند. خدا را شکر که شرمنده هواداران نشدیم و توانستیم آنها را خوشحال راهی خانه‌ کنیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × سه =

دکمه بازگشت به بالا