اخبار ورزشیفوتبال ایران

رحمتی: تیم داوری در نتیجه بازی امروز تاثیرگذار بود

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: تیم داوری بازی ما با پیکان روی نتیجه بازی تاثیرگذار بود.

به گزارش پیشرو ورزش، سیدمهدی رحمتی بعد از تساوی یک بر یک مقابل پیکان تهران در نشست خبری گفت: در طول ۹۰ دقیقه بازی هم مالک بازی بودیم و هم هر وقت اراده می‌کردیم خلق موقعیت می‌کردیم. توانستیم از موقعیت‌های گلی که داشتیم به گل رسیدیم اما روی یک صحنه غفلت کردیم و گل مساوی را خوردیم. بعدش هم هرچه تلاش کردیم نتوانستیم گل برتری را بزنیم و سه امتیاز را به دست بیاوریم. ان‌شاءالله سعی می‌کنیم در بازی بعدی جبران کنیم.

رحمتی در مورد داوری مسابقه اظهار د اشت:‌ می‌خواهم از آن جمله کلیشه‌ای استفاده کنم و بگویم اشتباهات داوری جزیی از فوتبال است ما مربیان و بازیکنان اشتباه می‌کنیم داوران هم اجازه اشتباه دارند. اما وقتی داور یک صحنه‌ای را ببیند و نگیرد از اشتباه فراتر است و این نشان می‌دهد جسارت لازم در داوران در هفته‌های آخر دیده نمی‌شود. در دقیقه ۲ مسابقه ارسالی انجام دادیم مدافع حریف دستش باز بود و توپ به دست او خورد در این صحنه داور و کمک داور به هم کمک کردند به نظرم تیم داوری در نتیجه امروز نقش پررنگی داشت. دو صحنه پنالتی ما را ندید و شاید اگر فیلم را ببیند پیش خودش بگوید اشتباه کرده و یک صحنه آفساید ۱۰۰رصد از مهاجمان ما اعلام کرد که اصلاً آفساید نبود بیرامی آمد ضربه را در موقعیت تک به تک بزند که کمک داور آفساید اعلام کرد. کمک داور دوم مسابقه نقش زیادی در تعیین نتیجه داشت. اشتباهات داوری جزیی فوتبال است اما اینکه ببینیم و خطا را نگیریم بحث دیگری است. امیدوارم در سال‌های آینده این مشکلات کمتر شود من فکر می‌کنم اگر داور پشت دروازه در این مواقع به تیم داوری اضافه شود می‌تواند خیلی کمک کند.

سرمربی آلومینیوم ادامه داد:‌ ما مدام نشسته‌ایم مدام می‌گوییم VAR بیاید که کمک داور ویدیوی به کشور ما تا ۲۰ سال آینده نخواهد آمد من به شما قول می‌دهم بنابراین خودمان باید به هم کمک کنیم. من هم می‌توانستم اعتراض و داد و قال کنم. واقعاً سر صحنه اول عکس‌العملی نشان نداند سر آفساید هم عکس العملی نشان ندادم اما دیدم صحنه‌های ۵۰-۵۰ هم در خانه‌ خودمان به نفع ما نمی‌گیرند و این یک مقداری برای ما مشکل‌ساز می‌شود امیدوارم مسئولان باشگاه به کمیته داوران و سازمان لیگ اعتراض کنند و حرف ما به گوش کمیته انضباطی برسد. تا حداقل تأمل بیشتری برای انتخاب داوران در مورد تیم ما انجام شود.

رحمتی در مورد مسابقات این فصل لیگ گفت: لیگ ما امسال پیشرفت آنچنانی نداشته است. بیشتر تیم‌ها نتیجه‌گرا بودند و برای حداقل امتیازها می‌آمدند مخصوصاً در بازی‌‌های خارج از خانه؛ خودتان دیدید امروز چقدر وقت بازی تلف شد آقای داور می‌توانست یک مقدار به بازیکن حریف تذکر بدهد و از کارت زرد استفاده کند. فکر می‌کنم طراوات و شادابی در تیم ما نبود و تیم‌ها به دنبال نتیجه‌گرایی بودند و اینکه فقط دنبال نتیجه گرفتن و امتیاز گرفتن باشید مطمئناً از کیفیت لیگ کم می‌کند و شما جسارت کمتری خواهید داشت تا به بازیکن جوان میدان بدهید و بازیکن جوان به فوتبال ایران معرفی کنید. خود من در ۱۷ سالگی در لیگ آزادگان بازی کرده‌ام در ۱۸ سالگی به تیم ملی دعوت شدم اما در فوتبال الان سن بازیکن جوان عوض شده است آن زمان بازیکن ۱۷-۱۸ ساله جوان بود اما اکنون بازیکن ۲۵-۲۶ ساله را بازیکن جوان می‌گویند و این خودش بیانگر کیفیت لیگ ما است.

وی در مورد شرایط همکاری خودش با آلومینیوم اراک اظهار داشت: بعد از اینکه با باشگاه بزرگ آلومینیوم قرارداد بستم با توجه به بندهایی که در قراردادم است این قرارداد هم در فصل بعد جاری است و ۲۰ روز است که برنامه خودم را به باشگاه ارائه کردم خدمت آقای محرابی و هیأت مدیره و منتظر جواب از سوی باشگاه هستم تا با هیأت مدیره کارخانه به جمع‌بندی برسند چیزی که من گفتم این است که با توجه به شخصیتی که تیم آلومینیوم پیدا کرده و انتظاری که مردم شهر از این تیم دارند و حضور در فینال جام حذفی و نتایجی که گرفته‌ایم مردم توقع یک تیم خوب دارند و باید شرایطی رقم بخورد که لیگ فصل بعد را از همان ابتدا با قدرت شروع کنیم و خواسته‌های مردم را برآورده کنیم و از همان ۲۰ روز پیش که به باشگاه گفتم باید کار را شروع می‌کردیم.

سرمربی آلومینیوم ادامه داد: چند بازیکن ما اکنون بازیکن آزاد هستند و تیم‌های دیگر با آنها در حال مذاکره هستند و حتی با بازیکنان تحت قرارداد باشگاه ما در حال مذاکره هستند تا آنها را به خدمت بگیرند فصل نقل و انتقالات است و هر دقیقه و روزی را که از دست می‌دهیم مطمئناً از آن افقی که برای تیم در نظر گرفته‌ایم فاصله می‌گیریم و دور و دورتر می‌شویم باید هرچه سریع‌تر مسئولان باشگاه و کارخانه به یک جمع‌بندی برسند که سال آینده وضعیت‌مان چگونه است و باید هرچه زودتر وارد بازار نقل و انتقالات شویم. در وهله بازیکنان خودمان که قرارداد ندارند را حفظ کنیم و سپس در پست‌هایی که بازیکن نیاز داریم جذب کنیم و این خیلی برای ما لازم و ضروری است که اقدام کنیم. زمان آماده‌سازی تیم‌ها برای فصل آینده با توجه به جام جهانی که پیش‌رو داریم کم است چون مسئولان برگزاری مسابقات می‌خواهند نیم‌فصل اول را تا قبل از جام جهانی تمام کنند و باید زودتر اقدام کنیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 4 =

دکمه بازگشت به بالا