اخبار ورزشیفوتبال ایران

ذی حساب پرسپولیس : به نتایج مطلوبی با شکوری رسیدیم

ذی حساب باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: عمده موضوع هم درمورد پرداخت به رادوشوویچ بود اما مدرکی ارائه نشده بود.

به گزارش پیشرو ورزش، باقر صفری درمورد جلسه امروز خود با ابراهیم شکوری برای رسیدگی به برخی صورت های مالی دوره معاونت وی در باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: خوشبختانه در این جلسه به نتایج مطلوب رسیدیم. او برخی اسناد و مدارک را ارائه کرد. البته بخش جزیی از این اسناد که مربوط به صرافی است باقی مانده که قرار شد مجدد پیگیری کرده و به ما ارائه کند تا حسابش را تسویه کنیم.

وی درمورد اینکه آیا بهتر نبود پس از برگزاری جلسه با شکوری درمورد اختلاف باشگاه با وی مصاحبه می کرد زیرا صحبت هایش سبب آزرده خاطر شدن معاون اجرایی سابق پرسپولیس شده گفت: او هم مصاحبه کرده و بخش ذی حسابی، امور مالی و شخص مرا زیر سوال برده بود. قبل از اتمام سال صحبت‌هایی با شکوری داشتیم و به این نتیجه رسیدیم که چه قدر اسناد و مدارک کم دارد. همان زمان قرار شد این اسناد را بیاورد اما این کار را انجام نداد. من هم مجبور شدم درباره صحبت‌هایش بگویم چنین اتفاقی نیفتاده است و او مدرکی به ما ارائه نداده بود.

ذی حساب باشگاه پرسپولیس درخصوص اینکه آیا شکوری اسناد مثبته ای که درخواست شده بود ارائه کرد: این اسناد را آورد و عمده مسائل حل شد. این اسناد را از حساب هایش کم کردیم اما بخش جزیی باقی مانده که ظرف روزهای آتی قرار است طبق هماهنگی با صرافی به ما تحویل بدهد. عمده موضوع هم درمورد پرداخت به رادوشوویچ بود اما مدرکی ارائه نشده بود.

صفری درمورد آخرین وضعیت مسدود بودن حساب باشگاه پرسپولیس گفت: اجازه بدهید زیاد به این موضوع ورود نکنیم اما حساب باشگاه باز شده است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 8 =

دکمه بازگشت به بالا