اخبار ورزشیاسلایدر اصلیسایر اخبارویژه‌های خبری

دنیامالی: ساخت ورزشگاه جدید باید مراحلش در دولت طی شود و فعلا مصوباتی که قبلا بوده را پیگیری می‌کنیم

وزیر ورزش و جوانان گفت: بحث ما توسعه همه ورزش‌ها است و به طور طبیعی ورزش‌های المپیکی، برای ما خیلی مهم‌تر است.
به گزارش پیشرو ورزش، احمد دنیامالی امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درپاسخ به سوال خبرنگاران درخصوص موضوع میزبانی ایران و قطر اظهار داشت: در حال حاضر تیم ملی فوتبال در ازبکستان است و دنبال محل دیدار ایران و قطر نیز هستیم و البته بحث ما این است که در همان ازبکستان بچه‌ها باشند و بازی کنند. البته در همان روز تیم ملی ازبکستان بازی دارد و طبیعتا شاید شرایط فراهم نشود اما پیگیری‌های لازم در حال انجام است که به زودی اعلام می‌شود.
وی همچنین درخصوص ساخت ورزشگاه جدید در جنوب تهران گفت: ساخت ورزشگاه جدید باید مراحلش در دولت طی شود و فعلا مصوباتی که قبلا بوده را پیگیری می‌کنیم و در این راستا گزارشی را به هیات دولت ارائه خواهیم داد و بعد از تائید هیات دولت باید پیگیری‌های بعدی را انجام دهیم.
دنیامالی یادآور شد: برای ساخت ورزشگاه جدید تهران که یک مجموعه بزرگ ورزشی است باید منابعش مشخص شود و بعد از آن برای انتخاب پیمانکار اقدام خواهد شد.
وی درپاسخ به سئوال دیگری درخصوص تخصیص بودجه برابر برای همه رشته‌های ورزشی نیز توضیح داد: بحث ما توسعه همه ورزش‌ها است و به طور طبیعی ورزش‌های المپیکی، برای ما خیلی مهمتر است با توجه به اینکه ۲ سال دیگر بازی‌های آسیایی ناگویای ژاپن را درپیش داریم، سعی می‌کنیم که رشته‌های دیگر را هم مورد توجه جدی قرار دهیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 16 =

دکمه بازگشت به بالا