اخبار ورزشیورزش بانوان

خداحافظی خدادادی ستاره بسکتبال بانوان از تیم ملی

مژگان خدادادی از بازیکنان موفق و پرافتخار بسکتبال بانوان ایران پس از سری سوم فینال لیگ برتر در مراسمی از بازی در تیم ملی خداحافظی کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، مژگان خدادادی بازیکن سابق تیم ملی بسکتبال بانوان و فعلی ذوب‌آهن در لیگ برتر، پس از پایان سری سوم فینال لیگ برتر در مراسمی که در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.

این بازیکن ملی پوش همراه با تیم‌های پالایش نفت آبادان، کشاورز قزوین و حجاب قزوین سابقه عنوان قهرمانی در لیگ برتر بسکتبالبانوان را داشته است.

مراسم خداحافظی مژگان خدادادی با حضور مادر این بازیکن، فتانه ملک و فریده شجاعی نایب رئیس کنونی و سابق فدراسیون بسکتبال و دیگر پیشکسوتان بانوان این رشته همچنین بازیکنان شهرداری گرگان و تیروژ حیات برگزار شد.

مژگان خدادادی در مراسم خداحافظی‌اش گفت: هرچند که به عنوان بازیکن از بسکتبال خداحافظی کردم، اما همچنان خودم را خادم این رشته می‌دانم و برنامه‌های بلند مدتی را در دوران مربیگری خود دارم و امیدوارم بتوانم مثمر ثمر واقع شوم.

وی با تقدیر از فدراسیون بسکتبال برای برگزاری این مراسم، از مربیان خود در طول دوران ورزشی اش از جمله افسانه حسن نایبی به نیکی نام برد و زحمات پدر فقید و مادرش را مورد ستایش قرار داد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − چهار =

دکمه بازگشت به بالا