اخبار ورزشیفوتبال ایران

حقیقی: قهرمانی حاصل تلاش همه بازیکنان بود

دروازه‌بان تیم نساجی مازندران گفت: قهرمانی‌مان در جام حذفی حاصل تلاش تمام بازیکنان بود.

به گزارش پیشرو ورزش، علیرضا حقیقی پس از قهرمانی نساجی مقابل آلومینیوم در جام حذفی اظهار داشت: در ابتدا جا دارد از تیم و بازیکنان اراک تشکر کنم. بالاخره فوتبال است همه اتفاقاتی که می‌توانست برای آنها بیفتد، برای ما افتاد و خدا را شاکرم این پیروزی را به تقدیم به هوادران می‌کنم.

وی در پاسخ به این سوال که عملکرد شما در قهرمانی نساجی تأثیرگذار بود، گفت: خدا را شکر، تلاش همه تیم بود.

دروازه‌بان نساجی در مورد امکانات باشگاه نساجی برای بازی‌های آسیا گفت: این باشگاه امکانات لازم را دارد و انشاالله ورزشگاه تا زمان برگزاری مسابقات آماده می‌شود و همه باید کمک کنند. از سجادی، وزیر ورزش درخواست دارم که همه دست به دست هم بدهند به این باشگاه کمک کنند.

حقیقی در مورد مجوز حرفه‌ای‌سازی باشگاه نساجی گفت: رئیس جمهور زحمت کشیدند و دستور دادند که ورزشگاه شهید وطنی هرچه زودتر آماده شود و امیدوارم زودتر این اتفاق بیفتد و از این دربدری و از این شهر به آن شهر دربیاییم. هواداران نساجی شایستگی‌های زیادی دارند و امیدوارم از شرمندگی‌ آنها خارج شویم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کنید به تیم ملی دعوت شوید یا خیر، گفت: چرا فکر نکنم؟ هر کسی فوتبال بازی می‌کند آرزو دارد در تیم ملی بازی کند و هدف من هم همین است. تیم ملی کادر فنی و سرمربی خوبی دارد و هر تصمیمی بگیرد به دیده منت قبول می‌‌کنم. اگر باشم مثل سرباز خدمت می‌کنم و اگر هم نباشم برای تیم ملی کشورم دعا می‌کنم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − دوازده =

دکمه بازگشت به بالا