اخبار ورزشیفوتبال ایرانویژه‌های خبری

حسن خان محمدی: دربی بهترین بازی قرن بود

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفتگویی با پیشرو ورزش شرکت کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، حسن خان محمدی بازیکن اسبق و پیشکسوت پرسپولیس در گفتگویی با پیشرو ورزش سخنانی را در خصوص دربی وفوتبال پایه بیان نمود.

مشروح این گفتگو تقدیم مخاطبین پیشرو ورزش می شود:

با سلام

پیشاپیش سال نو را تبریک عرض می کنم.

در خصوص دربی سرخابی ها باید بگم بازی حساسیت خودش را داشت و اگر پرسپولیس می برد به استقلال نزدیک تر می شد که متاسفانه این اتفاق نیافتاد.

از لحاظ تاکتیکی پرسپولیس فوق العاده نیمه اول از استقلال بهتر ظاهر شد و تیم استقلال آمده بود هافبک های پرسپولیس را از کار بندازن که در ادامه پرسپولیس موفق تر ظاهر شد و توانست به گل هم دست پیدا کند ولی خب نیمه دوم بدشناسی آوردند و روی چند تا صحنه می توانستند گل هم بزنند اما خب بالاخره فوتبال هست دیگه.

فکر می کنم تعویض های فرهاد مجیدی جواب داد و داور هم اجازه نداد تعویض های ما انجام بشه اگر می شد بچه ها می توانستند جلوی استقلال را بگیرند.

در مجموع من فکر می کنم بهترین بازی قرن بود نیمه اول بازی خوبی و تاکتیکی بود. دو تا تیم خیلی خوب بازی کردند ولی بالاخره فوتباله دیگه یا مساوی میشه یا با برد و یا با باخت همراه هست که این مسابقه هم با تساوی به پایان رسید.

مربی تیم نونهالان پرسپولیس در خصوص یحیی گل محمدی گفت: یحیی برای پرسپولیس خیلی زحمت کشیده و بنظر من باید بماند و حمایت شود که سالهای سالها بتوانیم مقام بیاوریم و در فوتبال هم پیش میاد که مشکلات باشد و نشود از این مشکلات عبور کرد. به هر حال بنظر من آقا یحیی باید بماند و به کارش ادامه دهد.

همچنین حسن خان محمدی در خصوص تیم نونهالان پرسپولیس به پیشرو ورزش گفت: در رده های پایه اساسی ترین جایی که باید کار کرد رده نونهالان است که بخش آموزش این رده خیلی مهم است که ما در سال ۱۴۰۰ توانستیم با بچه های نونهال خیلی خوب کار کنیم و در آخر ۶ و ۷ تا بازی پایانی نتیجه داد و شرایط خوبی مهیا شد.

برای سال جدید هم اگر عمری باقی ماند و من در خدمت تیم نونهالان پرسپولیس بودم یک تیمی را برای سالهای آینده پرسپولیس برنامه ریزی کردیم که مشکلات پرسپولیس در رده های پایه هم حل شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − دو =

دکمه بازگشت به بالا