اخبار ورزشیفوتبال جهان

تن‌هاگ:به اسم بازیکنان توجهی نمی‌کنم

سرمربی جدید منچستر یونایتد برای ستاره‌های بزرگ این تیم خط‌ونشان کشید.

به گزارش پیشرو ورزش، اریک تن‌هاگ، سرمربی هلندی آژاکس پنجشنبه گذشته به عنوان سرمربی جدید منچستریونایتد در فصل جدید لیگ انگلیس انتخاب شد.

از مهمترین چالش‌های در انتظار تن‌هاگ نحو تعامل این مربی هلندی با کریستیانو رونالدو ابرستاره پرتغالی شیاطین سرخ است. پیش از این برخی از رسانه‌ها در گزارشی‌هایی مدعی شدند سبک بازی رونالدو با سیستم بازی تن‌هاگ هماهنگ نیست و به همین خاطر باید از تیم برود.

در همین رابطه تن‌هاگ در مصاحبه با نشریه “Trouw” هلند درباره اینکه می‌تواند با ستاره‌های منچستر مثل رونالدو کنار بیایید اظهار داشت: به نظرم بله، می‌توانم تعامل خوبی داشته باشم. من به همان شکل گذشته در فوتبال می‌مانم و سبک مربیگری‌ام را تغییر نخواهم داد.

وی با کشیدن خط‌ونشان برای ستاره‌های منچستر گفت: من سیستم بازی خود را دارم و این سیستم را به بازیکنان انتقال می‌دهم تا اجرا کنند. اگر بازیکنی با این سیستم مشکل داشت یا نتواند اجرا کند با چشم‌پوشی از نامش او را از تیم خط می‌زنم.

سرمربی شیاطین سرخ درباره خریدهای جدیدش، گفت: من لیستی را به باشگاه داده‌ام. قبل از قبول کردن سمت مربیگری در منچستر تمام توافقات درباره خریدهای جدید انجام شده است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + نه =

دکمه بازگشت به بالا