اخبار ورزشیفوتبال ایران

تارتار:‌ بازیکنان به پیشنهاد ذوب آهن فکر هم نمی‌کنند

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: ما منتظر هستیم تیم‌های متمول یارهای خود را بگیرند زیرا بازیکنان فعلا به پیشنهادهای ما حتی فکر هم نمی‌کنند.

به گزارش پیشرو ورزش، مهدی تارتار درمورد جلسه هم اندیشی مسئولان سازمان لیگ با نمایندگان و مربیان باشگاه‌های لیگ برتری اظهار داشت: جا دارد از سهیل مهدی تشکر کنم. جلسه خیلی خوبی بود و نظرات همه مربیان را شنیدند. سازمان لیگ سعی کرد برنامه‌ای تدارک ببیند که منافع باشگاه‌ها هم در نظر گرفته شود. بحث تیم ملی هم هست. ان‌شاءالله با جمع‌بندی این نظرات شاهد برنامه خوبی باشیم.

وی درمورد اهداف باشگاه ذوب آهن برای فصل آینده و یارگیری این تیم، گفت: ما منتظر هستیم تیم‌های متمول یارهای خود را بگیرند زیرا بازیکنان فعلا به پیشنهادهای ما حتی فکر هم نمی‌کنند. چند بازیکن خوب گرفتیم اما سر فرصت بازیکنان دیگر را هم جذب می‌کنیم.

سرمربی ذوب آهن درباره زمان شروع تمرینات تیمش، گفت: تمرینات ما از ۹ تیر آغاز شده و همچنان ادامه دارد. ان‌شاءالله با برگزاری بازی‌های تدارکاتی برای لیگ آماده می‌شویم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × یک =

دکمه بازگشت به بالا