اخبار ورزشیورزش بانوانورزش تهرانویژه‌های خبری

برترین های اسکواش بانوان جنوب شرق تهران معرفی شدند

 اولین دوره مسابقات اسکواش بانوان جنوب شرق تهران یادبود شهدای سلامت ، با معرفی نفرات برتر در سالن حیدرنیا به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی هیئت اسکواش جنوب شرق تهران، این دوره از مسابقات به مناسبت اعیاد قربان و غدیر  با حضور اسکواش بازان جنوب شرقی در رده سنی آزاد برگزار شد. 

همچنین پس از قرعه کشی توسط مسئول اجرایی مسابقات ، بازیکنان رقبای خود را شناختند و به رقابت در کورت ها پرداختند، پس از تلاش های ارزشمند اسکواش بازان ، نفرات برتر صعود کننده به نیمه نهایی و سپس فینال مشخص شدند.

در پایان پس از یک دوره مسابقه سخت و نفس گیر طناز طبیبی توانست با عملکرد عالی خود به مقام قهرمانی برسد.

همچنین بهار طاهری نیز با تلاش خود عنوان دومی رقابت ها را تصاحب کرد.

مرجان قرل باش نیز  با تلاش خود توانست صاحب جایگاه سومی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهد.

در پایان نیز با حضور حسین شیرازی مقدم(رئیس هیئت)، امیر صارمی (دبیر هیئت) ، پورزارع (نائب رئیس بانوان هیئت) ، زند (نماینده رئیس اداره ورزش و جوانان جنوب شرق ) و فراهانی (مربی تیم اسکواش بانوان جنوب شرق) مدال،حکم قهرمانی و جوایز نقدی به نفرات برتر اهدا گردید.

همچنین از مریم فراهانی مربی تیم بانوان به پاس تلاش های سازنده در اسکواش بانوان توسط هیئت اسکواش جنوب شرق تهران تجلیل بعمل آمد.

یادآور می شود این مسابقات با مشارکت هیئت اسکواش استان تهران، اداره ورزش و جوانان جنوب شرق، هیئت اسکواش سپاه محمد رسول الله تهران، پایگاه خبری پیشرو ورزش و شرکت ایرانیان اندیشان برگزار شد.

 

نویسنده و خبرنگار: شهرزاد قاسم زاده نوا/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا