اخبار ورزشیورزش تهران

بازدید وزیر ورزش و جوانان از مجموعه اسکواش هیئت استان تهران

وزیر ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران با همراهی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران از فضای اداری هیئت استان تهران و مجموعه اسکواش حیدرنیا تهران بازدید بعمل آوردند.

به گزارش پیشرو ورزش، دکتر سید حمید سجادی(وزیر ورزش و جوانان) با همراهی علی جوادی (مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران) ضمن بازدید از امکانات هیئت اسکواش استان تهران با محمد آران رئیس این هیئت گفتگو کردند و در جریان فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته در ورزش اسکواش استان تهران قرار گرفتند.

همچنین محمد آران با خیرمقدم به مقام عالی وزارت گزارشی کوتاه از برنامه های عملیاتی ورزشی ، آموزشی و فرهنگی هیئت اسکواش استان تهران را تشریح نمود و حمایت وزرات و اداره کل ورزش استان را از رشته های اسکواش و پدل در سطح این استان خواستار شد.

وزیر ورزش و جوانان و مدیرکل ورزش استان ضمن ابراز رضایت از فعالیت های صورت گرفته در هیئت اسکواش استان تهران و همچنین با ارائه نمره قابل قبولی از نگهداشت سالن و کورت های اسکواش مجموعه حیدرنیا، قول حمایت از رشته های اسکواشی در سطح استان تهران دادند و همچنین مقرر شد ساخت دو مجموعه ورزشی در استان به زودی آغاز شود.

دکتر سجادی همچنین از میزبانی هیئت استان تهران از اردوی تیم ملی نوجوانان و جوانان تشکر کرد و بازیکنان را تشویق به تمرین و کسب مدال کرد.

مقام عالی وزارت همچنین از کادر فنی و خانواده ورزشکاران تشکر کرد.

همچنین دکتر سید حمید سجادی از حمایت مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و میزبانی شایسته هیئت اسکواش استان تهران در مسابقات بین المللی نیروی دریایی ارتش ج.ا.ا و مسابقات اسکواش کشور در اسفند سال ۱۴۰۰ قدردانی بعمل آمد.

 

خبر:پویان قشقایی زاده/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا