اخبار ورزشیفوتبال ایران

اولین تمرین پرسپولیس با بازیکنان جدید با حضور پیشکسوتان برگزار شد

اولین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از شروع فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، امروز در زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد.

به گزارش پیشرو ورزش، در نخستین تمرین قرمزپوشان پایتخت در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس)، تنی چند از پیشکسوتان بنام تاریخ باشگاه پرسپولیس حاضر بودند. بازیکنان قبل از شروع تمرین و برای حضور در زمین، از بزرگان پرسپولیس رخصت گرفتند.

علی پروین، محمود خوردبین، محمد پنجعلی، فرشاد پیوس، ناصر محمدخانی، مجتبی کرمانی مقدم، ضیا عربشاهی و محمد مایلی‌کهن به همراه رضا درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس و برخی مسوولان و مدیران باشگاه، آقایان؛ محمد محمدی، مصطفی لشگری، علی عطایی و حسین دوام، در محل تمرین قرمزپوشان حضور یافتند.

از نکات جالب توجه تمرین امروز، برخورد دیدنی بازیکنان با سید جلال حسینی به عنوان مربی بود که مورد تشویق حاضرین قرار گرفت و حضار، حضور او را در جمع اعضای کادر فنی به وی تبریک گفتند. سید جلال هم با تک تک اعضای تیم، دست داد و با آنها خوش و بش کرد.

اولین تمرین پرسپولیس در فصل جدید پس از صحبت‌های یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس شروع شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =

دکمه بازگشت به بالا