اخبار ورزشیفوتبال ایران

الهامی: ۳۰۰ دقیقه از استقلال گل نخوردیم

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: ۳۰۰ دقیقه از استقلال گل نخوردیم.

به گزارش پیشرو ورزش، ساکت الهامی بعد از پیروزی مقابل استقلال در یک چهارم نهایی جام حذفی در نشست خبری اظهار داشت: بازی جاندار و پرفشاری را برگزار کردیم و به دو تیم تبریک می‌گویم و هر دو تیم جانانه بازی کردند و این باخت چیزی از ارزش‌های خوب استقلال کم نمی‌کند. آنها ثابت کردند بهترین تیم ایران هستند.

وی افزود: هیچ تیمی به اندازه ۳۰ دقیقه آخر بازی به ما فشار نیاورد. ما برای این بازی برنامه ریزی داشتیم و از آنها ممنون هستم. سه بازی با استقلال انجام دادیم که نزدیک ۳۰۰ دقیقه از استقلال گل نخوردیم. دو بازی هم در ورزشگاه آزادی بود و یکی هم در شهر مشهد برگزار شد. دست هواداران تیم مان را می‌بوسم. عرب براقی داور بازی هم نشان داد که جا پای بزرگان می‌گذارد و می‌تواند یکی از بهترین داوران آسیا باشد و به آنها خسته نباشید می‌گویم. دو بازی سخت دیگر در پیش داریم.

وی افزود: اول فصل گفته بودم نساجی تیمی قابل احترام خواهد شد که همین هم شد.

الهامی در مورد اینکه نساجی خیلی وقت تلف کرد گفت: این حرف را در فینال هم زدند کدام بازیکن ما به زمین افتاد و تعویض نشد. اکبر صادقی را تا ۱۲ امروز نداشتیم و زامهران هم نداشتیم و دست‌مان خالی بود. کریم هم دقیقه ۱۰۵ افتاد که به او گفتم بلند شود و بعد تعویض شد. بازیکنان ما عمدی روی زمین نمی‌افتادند. مالکانه بازی کردیم. بردن استقلال برای ما خیلی خوب بود.

سرمربی نساجی در مورد اینکه متخصص شکست دادن فرهاد مجیدی است، گفت: فرهاد عزیز و رفیق من است و بهترین تیم ایران را ساخته است و امیدوارم در دو بازی پیش رو تا فینال داریم موفق شویم تا فصل خوبی را تمام کنیم.

الهامی مازندران تصریح کرد: به خاطر تماشاگران مان نتوانستم زودتر به نشست خبری بیایم. بازی بسیار سختی مقابل استقلال داشتیم. بازیکنان‌مان را از این مساله آگاه کرده بودیم اما می‌دانستیم اگر در جام حذفی گل نخوریم برنده خواهیم بود. برای استقلال و فرهاد مجیدی آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم قهرمان لیگ برتر شوند. در ۱۵ دقیقه اول مسابقه استقلال تحت تاثیر جو ورزشگاه به ما فشار آوردند. بیش از ۵۰ هزار نفر به ورزشگاه آمده بودند و خوشحالم. طرفداران ما از کل شمال و گیلان و مازندران آمده بودند و از دماغ کسی هم خون نیامد. این شور و اشتیاق را در دو سه سال اخیر ندیده بودم و امروز از دیدن این تماشاگران لذت بردم. در پنالتی شانس آوردیم و اتفاقات خوبی برای ما رخ داد. استقلال در ۳۰-۴۰ دقیقه آخر خیلی به ما فشار آورد. یک بازی تاکتیکی بود و آنچه مهم بود این طرفداران مان بودند که با روحیه شاد به شهرهایشان برمی‌گردند.

وی در مورد اینکه سال گذشته نیز با تراکتور استقلال را شکست دادید؛ گفت: تراکتور هم تیم خوبی بود. در آن بازی هم ما و استقلال خوب بودیم البته قرار است در مورد بازی امشب صحبت کنیم. این ها جذابیت های فوتبال است و شاید استقلال برنده می شد. استقلال موقعیت های گلزنی اش بیشتر از ما بود و باید واقع بین باشیم. مجیدی تیمی ساخته که گل نمی‌خورد. دو تیم در ۱۲۰ دقیقه نتوانستند بهم گل بزنند. مجیدی رفیق و برادر من است و شاید بازی بعدی هم استقلال ما را ببرد. فوتبال همین است دو سه بار آقا یحیی با پرسپولیس تیم ما را برد.

الهامی در مورد جام جهانی که چند وقت دیگر شروع می شود؛ گفت: ۵ یا ۶ ماه دیگر می‌رویم جام جهانی خب! ما تیم ضعیفی نیستیم اگر ضعیف بودیم استقلال را نمی بردیم. هر بازیکنی از تیم ما زمین خورد تعویضش کردیم. چه باید می‌کردیم همان جا دفنش می‌کردیم؟! کی گفتم که تیم ما مالکیت بیشتر داشته است. ما با زمین خوردن و خوابیدن بازی را نبردیم. چندین بازیکن مصدوم داشتیم. سوال شما خطی است.

سرمربی نساجی تاکید کرد: مگر من گفتم بازیکن استقلال روی بازیکن ما خطا کند و بازیکن ما روی زمین بیفتد بله اگر توپ جایی دیگر زمین باشد و بازیکن ما در منطقه دیگر به زمین بیفتد حرف دیگری است. هر بازیکن ما زمین افتاد کریم اسلامی، صابر حردانی، حامد شیری به خاطر خطا بود و بازی خوب دو تیم را در این وادی نبرید.

سرمربی نساجی در مورد استعفای زودهنگام و اخراج مربیان گفت: جایی می‌رسد که شما خسته می‌شوید. من نمی‌گویم کارم خوب بود که در رختکن استعفا دادم استعفا دادن کار خوبی نیست کار من هم خوب نبود. من ناراحت نتیجه نبودم. ناراحت بودم که در بازی استقلال در فینال اتفاقاتی رخ داد و من ۶ ماه محروم شدم. اگر در بازی با پرسپولیس گل می‌زدیم بازی تساوی ۲ بر ۲ می رسید. در بازی با فولاد هم با یک کرنر بی مورد گل خوردیم به همین دلیل استعفا کردم و تا بروم خانه بنشینم زیرا نمی توانستم فشار دیگر را تحمل کنم. من خودم را می‌گویم بخاطر فشارها باید تحمل کنم و نمی‌توانم روی سینه داور بروم و از ما گذشته است. ثبات باید داشته باشیم. داوران ما خوب هستند الان بحث بر روی کمک داوران هستند. فوتبال ما به ثبات رسیده و فوتبال ما با کیفیت شده و با اختلاف بهترین تیم و بهترین لیگ آسیا را داریم. شب گذشته فولاد باید برنده می شد و سپاهان هم لایق باخت نبود.

وی در مورد امکانات سخت افزاری لیگ گفت: از نظر سخت افزاری هم داریم خوب می شویم و مدیران تلاش خود را می‌کنند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − چهار =

دکمه بازگشت به بالا