اخبار ورزشیاسلایدر اصلیویژه‌های خبریکشتی و وزنه برداری

المپیک ۲۰۲۴ پاریس: دشت اولین مدال برای ایران/ میرزازاده برنزی و ساروی فینالیست شد

نمایندگان کشورمان در روز یازدهم المپیک پاریس به مصاف حریفان خود رفتند که میرزازاده توانست اولین مدال کاروان ایران را با برنز خود بدست آورد.
به گزارش پیشرو ورزش، روز یازدهم مسابقات المپیک برای نمایندگان کشورمان با رقابت‌های کشتی فرنگی آغاز شد که نتایج آنها به شرح زیر است:
اولین مدال برای کاروان ایران؛ میرزازاده برنز گرفت
در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های المپیک پاریس امروز در شانس مجدد امین میرزازاده روی تشک رفت.
میرزازاده در این گروه به مصاف لی سئونگ چان از کره جنوبی رفت که با نتیجه ۹ بر صفر پیروز و راهی دیدار رده‌بندی شد. این ملی‌پوش کشورمان در رده‌بندی مقابل صباح شریعتی از آذربایجان قرار می‌گیرد.
نماینده کشورمان امشب برای کسب مدال برنز مقابل صباح شریعتی کشتی‌گیر ایرانی الاصل آذربایجان و دارنده مدال برنز المپیک ریو قرار گرفت که با نتیجه ۴ بر صفر پیروز شد تا مدال برنز را کسب کند. وی اولین مدال‌آور کاروان کشورمان است.
ساروی فینالیست شد
مرحله مقدماتی کشتی فرنگی بازی‌های المپیک در اوزان ۷۷ و ۹۷ کیلوگرم امروز برگزار شد که محمدهادی ساروی در دور اول با جوزف راو از آمریکا مبارزه کرد که با نتیجه ۱۰ بر یک پیروز و راهی یک چهارم شد.
وی دور بعد به مصاف اوزور ژوژوپبکوف از قرقیزستان رفت که با برتری ۸ بر صفر به نیمه‌نهایی صعود کرد.
آرتور الکسانیان قهرمان جهان و المپیک از ارمنستان و گابریل روسیلو کیندلان قهرمان سال گذشته جهان از کوبا در آن سوی جدول حضور دارند.
ساروی در این مرحله به مصاف برنده محمد جبر از مصر می رفت که با نتیجه ۶ بر صفر پیروز و راهی فینال شد.
ساروی در فینال فردا شب با آرتور الکسانیان قهرمان جهان و المپیک از ارمنستان سرشاخ می‌شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 15 =

دکمه بازگشت به بالا