اخبار ورزشیفوتبال ایران

اقدام عجیب یک نامزد انتخابات فدراسیون فوتبال

یکی از نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال با اقدام خود باعث تعجب خبرنگاران و دست اندرکاران فدراسیون فوتبال شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در فاصله یک روز مانده تا پایان زمان ثبت نام انتخابات فدراسیون فوتبال امروز برخی داوطلبان حضور در این انتخابات با حضور در دبیرخانه فدراسیون برای ثبت نام اقدام کردند.

* صبح امروز میرشاد ماجدی، سرپرست فدارسیون به همراه منصور قنبرزاده، عضو هیات رئیسه سازمان لیگ و صادق درودگر، دیگر عضو هیات رئیسه و رئیس کمیته بازاریابی سازمان لیگ به ساختمان فدراسیون آمدند و همین‌ امر شایعه اقدام آن‌ها برای ثبت نام در انتخابات را ایجاد کرد اما چنین کاری را انجام ندادند.

* ماجدی و قنبرزاده شب گذشته پیشنهاد حیدر بهاروند را برای پست نواب رئیسی رد کرده بودند. البته رئیس سازمان لیگ پس از این اقدام از حضور در انتخابات فدراسیون انصراف داد.

*یکی از افرادی که سابقه حضور در کادرفنی فصل گذشته تیم ماشین سازی تبریز را دارد، برای ثبت نام در انتخابات به فدراسیون آمد‌. او در اقدامی عجیب طبق هماهنگی قبلی چند نفر را به عنوان خبرنگار با خود به مقابل فدراسیون آورده بود تا حضورش در انتخابات را پوشش بدهند. این موضوع سبب تعجب خبرنگاران حاضر در محل، کارکنان فدراسیون و حتی حسن کامرانی‌فر دبیر کل فدراسیون شد. البته او نواب رئیس خود را هم تعیین کرده بود.

* کیوان بابادی، مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان نیز برای عضویت در هیأت رئیسه فدراسیون و تصدی پست نماینده باشگاه‌ها در هیات رئیسه ثبت نام کرد. پستی که پس از برکناری مهرداد سراجی در مجمع ۱۰ خرداد بلاتصدی مانده است.

* طبق هماهنگی کامرانی‌فر، از خبرنگارانی که در روز عید قربان به فدراسیون رفتند با صرف ناهار پذیرایی شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 5 =

دکمه بازگشت به بالا