اخبار ورزشیفوتبال ایران

اعلام آخرین وضعیت پرداختی باشگاه استقلال به بازیکنان خارجی و داخلی

آخرین وضعیت پرداختی باشگاه استقلال به اعضای این تیم مشخص شد.

به گزارش پیشرو ورزش، با پرداخت مطالبات مربی ایتالیایی، دریافتی کلیه اعضای خارجی تیم استقلال بر اساس قرارداد و برنامه زمانبندی تعین شده آن‌ها تا الان، تسویه شد.

روز گذشته و پس از ورود گابریل پین به تهران، مطالبات اسفند این مربی پرداخت شد. البته حقوق پین قرار بود زودتر پرداخت شود اما به دلیل مشکلات تحریمی دو طرف توافق کردند که این پول در تهران به او تحویل داده شود. به این ترتیب و با توجه به اینکه بازیکنان خارجی تیم نیز حقوقشان را بر اساس قرارداد و زمانبندی از پیش تعین شده دریافت کرده بودند، باشگاه استقلال در حال حاضر هیچ قسط عقب افتاده‌ای در خصوص پرداختی خارجی‌ها ندارد.

علاوه بر این، طبق آخرین پرداختی باشگاه به بازیکنان داخلی، آن‌ها بین ۵۰ تا ۶۰ درصد مطالباتشان را دریافت کرده‌اند و قرار است طی روزهای آینده پرداختی جدیدشان نیز انجام شود. تسویه قرارداد بازیکنان استقلال طبق برنامه ریزی صورت گرفته، در پایان فصل و پس از انجام آخرین بازی به میزان توافق شده خواهد رسید.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − چهار =

دکمه بازگشت به بالا