اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

ادعای رئیس کمیسیون اصل ۹۰ درمورد ابطال انتخابات فدراسیون فوتبال

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ توضیحاتی درمورد ثبت نام مهدی تاج در انتخابات فدراسیون فوتبال ارائه کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، نصرالله پژمانفر درمورد ثبت نام مهدی تاج در انتخابات فدراسیون فوتبال با توجه به صدور رای پرونده مارک ویلموتس در دادگاه CAS اظهار داشت: در همان زمان که موضوع ویلموتس پیش آمد، پرونده تشکیل دادیم و گزارش‌های دقیقی تنظیم کردیم‌. در جلسه کمیسیون خود همین فدراسیون فوتبال، اعضای هیات مدیره و وزیر وقت ورزش و جوانان این موضوع را مطرح کردند اگر پیگیری‌های ما به معنی این باشد که حاکمیت در موضوع فوتبال ورود پیدا کرده و دولت ورود دخالت می‌کند، پرونده از مسیر خودش عوض می‌شود، موجب ضرر و زیان می‌شود و به ما جریمه تعلق می‌گیرد.

وی افزود: در آن جلسه به ما قول دادند تلاش خواهیم کرد و برنامه‌مان به این صورت است که هیچ جریمه‌ای در پرونده ویلموتس نباشد به این شرط که دستگاه‌های نظارتی سکوت کنند و کاری انجام نشود اما این در واقع حیله‌ای بود که در مسئله انجام شد. نتیجه قطعی شدن رأی بود و ضرر و زیان هنگفت، مالیات و بیمه و … بود.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ عنوان کرد: من اکنون باید کار قضایی انجام بدهم و مطابق ادله محکمه پسند صحبت کنم. برخی مسائل در حاشیه را بررسی می‌کنیم که آیا این افراد دخالت داشته یا نداشته‌اند مثلا درمورد کسی که مسئولیتش در میراث فرهنگی بوده سپس به وزارت ورزش آمده است، تبانی وجود بوده یا نبوده مسیر خودش را می‌رود اما سوء مدیریت در این پرنده مسلم بوده است. همین که مسیر بررسی دستگاه‌های نظارتی را این‌ها با حیله خودشان منحرف کردند، دلالت بر این دارد شایستگی ندارند و ضرر و زیانی متوجه کار کرده‌اند.

پژمانفر در گفت و گو با برنامه سلام صبح به خیر اضافه کرد: نمی‌خواهم این بحث را داشته باشم. کسی که می‌خوهد مسئولیت برعهده بگیرد باید احراز صلاحیت شود. کسی که پرونده مفتوح دارد ممکن است به اتهام نرسد اما صلاحیتش احراز صلاحیت نشده است. به همین دلیل خطای بزرگی است اگر مسیری که طی کرده‌اند بخواهند ادامه بدهند یا به فردی که در این مسیر است اجازه در انتخابات شرکت کند‌. به همین دلیل ما ورود پیدا ‌می‌کنیم و حتما اگر چنین موضوعی باشد، در مسیر ابطالش جلو خواهیم رفت.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا