اخبار ورزشیفوتبال جهان

اخراج پوچتینو از پاریس در دستورکار

با وجود قهرمانی در لیگ فرانسه، پوچتینو در آستانه اخراج قرار گرفت و رسانه‌ها از کونته و زیدان به عنوان گزینه‌های جانشین صحبت می‌کنند.

به گزارش پیشرو ورزش، نشریه لا پاریسین در گزارش امروز خود مدعی شد که هیئت مدیره باشگاه پاری سن ژرمن تصمیم دارد هر چه سریع‌تر «مائوریسیو پوچتینو» را از سمت مربیگری این تیم اخراج کند.

پاریس این فصل تنها به قهرمانی در لیگ لوشامپیونه فرانسه رسید و در لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید شکست سنگینی را تجربه کرد. این تیم در جام حذفی فرانسه نیز مقابل نیس و در جام اتحادیه مقابل لیل شکست خورد تا سهم پاریسی‌ها با لیونل مسی، نیمار و امباپه تنها یک جام باشد.

لا پاریسین نوشت که باشگاه پاری سن ژرمن به آنتونیو کونته پیشنهاد ۲ ساله داده و تصمیم دارد با دستمزد اغوا کننده، سرمربی تاتنهام را به لیگ فرانسه بیاورد.

تایمز انگلیس نیز نوشته که گزینه اصلی پاریس کونته است ولی اگر این تیم نتواند سرمربی ایتالیایی تاتنهام را قانع کند به سراغ زیدان خواهد رفت.

گفته می‌شود که اخراج زودهنگام پوچتینو چیزی نزدیک به ۱۵ میلیون یورو برای پاریس آب می‌خورد ولی این تیم مشکل مالی نداشته و می‌خواهد هر طور شده با حضور ستاره‌های خود به مقام قهرمانی در اروپا دست یابد.

به گفته رسانه‌های اروپایی، کیلیان امباپه نیز در آستانه خروج از پاریس قرار گرفته و به احتمال فراوان راهی رئال مادرید خواهد شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 4 =

دکمه بازگشت به بالا