اخبار ورزشیفوتبال جهان

یورو ۲۰۲۰| ساوت‌گیت: درد این شکست واقعا بزرگ است

سرمربی تیم ملی انگلیس پس از شکست مقابل ایتالیا اظهار داشت: درد این باخت و عدم قهرمانی در یورو بسیار بزرگ است.

به گزارش پیشرو ورزش، گرت ساوت گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس پس از عدم موفقیت در کسب عنوان قهرمانی اظهار داشت: ما واقعا ناامید هستیم. به نظرم باید اعتبار خوبی به بازیکنان انگلیس داد زیرا آنها هر چه داشتند در میدان گذاشتند ولی نتیجه به نفع آنها تمام شد. آنها خوب بازی کردند و مشکل ما این بود که نتوانستیم مالکیت را خیلی در دست گیریم. در حفظ توپ موفق نبودیم مخصوصا در ابتدای نیمه دوم که نمایش حریف بهتر از ما بود.

وی تصریح کرد: البته بازیکنانم نمایش باورنکردنی داشتند و خاطرات بسیار خوبی برای انگلیس رقم زدند. نمایش آنها یک لذت مطلق بود و آنها به جایی رسیدند که تاکنون کسی به آن نرسیده بود. ما مدت زمان طولانی بود که به فینال نرسیده بودیم. با این حال جو رختکن بسیار دردناک خواهد بود و ما از اینکه نتوانستیم قهرمان شویم ناراحت خواهیم بود. 

سرمربی انگلیس گفت: ترتیب پنالتی زدن‌ها بر گردن من است. همه چیز به من ربط دارد. من ترتیب پنالتی‌زن‌ها را با توجه به تمرینات انتخاب کردم. هیچ کس در این اتفاق سهیم نیست و همه چیز بر گردن من است. ما با هم بازی‌ها را بردیم و امشب نیز همگی در باخت سهیم بودیم.

وی ادامه داد: ما برای این مسابقه آماده بودیم ولی متاسفانه نتوانستیم قهرمان شویم. باخت امشب برای همه ما سنگین خواهد بود زیرا این فرصت را داشتیم که قهرمان یورو شویم. دردِ این شکست واقعا بزرگ است. ما می‌خواستیم برای این کشور شبی خاص را رقم زنیم و اولین قهرمانی یورو را کسب کنیم ولی این اتفاق رخ نداد. البته باید بگویم که بازیکنان نمایش خوبی داشتند و توانستند خاطرات باورنکردنی برای کشور رقم زنند. 

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =

دکمه بازگشت به بالا