اخبار ورزشیفوتبال جهان

گواردیولا: از طرفداران عذرخواهی نمی کنم

پپ گواردیولا پس از اظهارنظر جنجالی در خصوص عدم حضور حداکثری طرفداران منچسترسیتی در بازی لیگ قهرمانان اروپا گفت: من از طرفداران عذرخواهی نمی کنم.

به گزارش پیشرو ورزش، چهارشنبه شب در یکی از جذاب ترین بازی های لیگ قهرمانان اروپا، منچسترسیتی در ورزشگاه خانگی خود به نام «اتحاد» مقابل لایپزیگ آلمان به برتری ۶ بر ۳ رسید. پس از این مسابقه پپ گواردیولا از عدم حضور حداکثری تماشاگران برای این مسابقه گفت و از آنها انتقاد کرد. در حالی که اتحاد می توانست در بازی افتتاحیه لیگ قهرمانان اروپا نزدیک به ۵۴ هزار تماشاگر را پذیرایی کند ولی ۳۸۰۶۲ نفر به اتحاد آمدند تا عصبانیت گواردیولا به اوج برسد. پس از این اتفاق سرمربی سیتی از طرفداران خواست تا در بازی بعدی مقابل ساوتهمپتون حضور حداکثری داشته باشند.

انتقاد پپ از تماشاگران باعث شد تا مدیر باشگاه هواداران منچسترسیتی از سرمربی تیم بخواهد که از آنها عذرخواهی کند که پپ از این کار صرف نظر کرد.

منچسترسیتی چهارشنبه شب در میان ۳۸۰۶۲ تماشاگر مقابل لایپزیگ به برتری ۶ بر ۳ رسید

گواردیولا گفت: تعجب می کنم که چرا این مرد چنین حرفی زده است. اولین بارم نیست که سرمربی یک تیم هستم. پیش از هدایت بارسلونا و بایرن مونیخ را نیز برعهده داشتم. لیگ قهرمانان اروپا رقابت سختی است و شما باید طی ۳ روز ریکاوری کنید و در لیگ با ساوتهمپتون بازی کنید. من یک تقاضا کردم از طرفداران که در بازی بعدی سیتی حضور بیشتری داشته باشند. هر چند تعداد می تواند در ورزشگاه حضور داشته باشند ولی من از آنها دعوت کردم که برای بازی به استادیوم بیایند.

وی ادامه داد: پس از ۵ فصل حضور در این باشگاه اگر طرفداران منظور مرا نفهمند به خاطر این است که به جملات من دقت نکرده اند. من به خاطر راستی بیانم عذرخواهی نمی کنم. من دوست دارم تماشاگران پیش ما باشند ولی اگر آنها نمی خواهند ، کاری نمی توانم بکنم.

سرمربی منچسترسیتی تصریح کرد: من تاریخ این باشگاه را می دانم. من تاریخ این باشگاه را یاد گرفتم. این باشگاه زمانی در دسته پایین تر بود و من حس طرفداران را درک میکنم. با این حال می دانم فرق است بین این تیم با تیمی مثل منچستریونایتد، لیورپول، بایرن مونیخ، بارسلونا، رئال مادرید و این باشگاه های بزرگ. الکی حرف در دهان من نگذارید. مرا با طرفداران بد نکنید. من یکی از آنها هستم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 5 =

دکمه بازگشت به بالا