اخبار ورزشیفوتبال جهان

کومان:شما نباید گریژمان را «هو» کنید

سرمربی بارسلونا نسبت به هو شدن گریژمان در ورزشگاه نیوکمپ واکنش نشان داد.

به گزارش پیشرو ورزش، شب گذشته در چارچوب هفته سوم لالیگا بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ مقابل ختافه به برتری سخت ۲ بر یک رسید و توانست ۳ امتیاز ارزشمند را بدست آورد.

در این مسابقه بازیکنانی چون «آنتوان گریژمان» و «سامئول اومتیتی» هو شدند که هر کدام دلایل خاص خودش را داشت. هواداران از عملکرد گریژمان در دوران پسا مسی اصلا راضی نیستند و همین باعث شده این ستاره فرانسوی تحت فشار فراوانی قرار گیرد.

بارسلونا در مسابقه دیشب به سختی توانست موقعیت‌ ایجاد کند و می‌توان گفت خوش‌شانس بود که به برد رسید. گریژمان در این مسابقه نه شوتی به دروازه زد و نه در کارهای دفاعی موثر بود. او فقط ۲ بار توانست بازیکن مقابلش را دریبل زند.

کومان در پی «هو شدن» گریژمان در ورزشگاه نیوکمپ اظهار داشت: اصلا خوب و مناسب نیست که گریژمان هو شود و هواداران موقعی که توپ به پایش می‌رسد سوت بزنند. شما باید قبول کنید که او در این بازی سختی‌های بسیار زیادی را تحمل کرد و بدشانس هم بود. شما نمی‌توانید علیه کسی که نهایت تلاشش را برای موفقیت تیم می‌گذارد و عملکرد مناسبی دارد، سوت بزنید و او را هو کنید.

کومان در خصوص اینکه آیا خرید دیگری بارسلونا در این تابستان خواهد داشت، گفت: من از باشگاه چیزی درخواست نکردم. خواستم نشان دهم که مطلع هستم که باشگاه چقدر با مشکلات اقتصادی مواجه است. من امیدوارم در روز پایانی پنجره نقل و انتقالاتی تیم ما بازیکن بخرد ولی اگر هم نشد، با همین ترکیب تلاش خودمان را ادامه خواهیم داد. این چیزها هم در فوتبال طبیعی است و همیشه نمی‌توانیم سطح خودمان را بالا نگاه داریم. نسبت به بازی مقابل رئال سوسیداد افت داشتیم ولی توانستیم به پیروزی دست یابیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا