اخبار ورزشیفوتبال جهان

کلوپ: از بازگشت رونالدو به منچستریونایتد اصلا خوشحال نشدم

سرمربی لیورپول در خصوص بازگشت رونالدو به منچستریونایتد اظهارات جالبی را مطرح کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، رونالدو به منچستریونایتد بازگشت و توانست در اولین بازی خود تفاوت‌ها را رقم زند و برای این تیم ۲ گل به ثمر رساند.

با بازگشت کریستیانو به اولدترافورد حالا بسیاری امیدوار هستند تا منچستریونایتد پس از ۸ سال بتواند دوباره قهرمان لیگ برتر انگلیس شود.

یورگن کلوپ در خصوص این انتقال اظهار داشت: من پیشتر مقابل کریستیانو بازی کردم ولی از اینکه بگویم خوشحالم به یونایتد بازگشت، نه نمی‌توانم بگویم. این درست نیست. متاسفانه او خیلی بازیکن بزرگی است.

وی ادامه داد:آمدن رونالدو به منچستریونایتد مرا سورپرایز و متعجب کرد. نه به خاطر انتقال به یونایتد بلکه به خاطر تصمیمی که یوونتوس گرفت. نمی‌دانم در آن باشگاه چه می‌گذرد. من وقتی اولین شایعات را شنیدم با خودم گفتم آنها دارند چه کار می‌کنند. اصلا نمی‌فهمیدم که چطور یوونتوس می‌خواهد او را به تیمی دیگر بدهد.

سرمربی لیورپول گفت: سپس صحبت از منچسترسیتی شد و بعد صحبت از منچستریونایتد، که با خودم گفتم که چقدر جالب است او به یونایتد بازگردد و این هم شد. دنیای آزادی است و هر کس می‌تواند هر کاری را که بخواهد انجام دهد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 17 =

دکمه بازگشت به بالا