اخبار ورزشی

کسب مدال های رنگارنگ و عنوان سومی جوانان آزادکار ناشنوای کشورمان

تیم ملی کشتی جوانان آزاد ناشنوای ایران پس از تیم های روسیه و ترکیه در جایگاه سوم ایستاد.

به گزارش پیشرو ورزش، مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان در بخش جوانان از ظهر امروز سه شنبه ۱۵ تیرماه  در استانبول ترکیه آغاز شد و در پایان تیم ملی جوانان آزاد ناشنوای ایران پس از تیم های روسیه و ترکیه در جایگاه سوم ایستاد.

ابوالفضل جامه داری مدال نقره و سجاد طاهریان ، علی مومیوند و حسین کاظمی مدال برنز را برای کشورمان به دست آورند.

وزن ۵۷ کیلوگرم : ابوالفضل جامه داری در اولین مسابقه خود حریف اوکراینی را ضربه فنی کرد ، در دیدار بعد خود کشتی گیر ترک را با نتیجه ۹ بر ۲ شکست داد ، جامه داری برابر کشتی گیر قزاقستانی ۸ بر ۱ پیروز شد ، در دور بعدی ۸ بر ۴ مغلوب کشتی گیر روس شد و به مدال نقره رسید.

وزن ۶۱ کیلوگرم : سجاد طاهریان در دور اول حریف اوکراینی خود را ضربه فنی کرد ، در بازی دوم برابر حریف قزاقستانی ۱۰ بر ۰ پیروز شد ، در دیدار سوم ۹ بر ۸ مقابل کشتی گیر ترک شکست خورد ، در دور بعد ۱۰ بر ۶ مغلوب کشتی گیر روس شد و به مدال برنز دست یافت.

وزن ۶۵ کیلوگرم : علی مومیوند در اولین دیدار خود موفق شد حریف قزاقستانی خود را ۹ بر ۰ شکست دهد ، در دومین مسابقه خود برابر کشتی گیر میزبان ۵ بر ۵ مساوی شد و به دلیل دریافت اخطار ، بازنده اعلام شد ، در دیدار مقابل کشتی گیر روس ۱۰ بر ۰ شکست خورد ، در دور بعدی ۱۲ بر ۲ برابر حریف اوکراین به برتری رسید و مدال برنز کسب کرد.

وزن ۷۰ کیلوگرم : فردین توکلی نسب در اولین دیدار خود با نتیجه ۱۰ بر ۰ مغلوب کشتی گیر روس شد ، در دومین دیدار خود برابر کشتی گیر ترک ۱۰ بر ۰ شکست خورد ، در سومین دیدار ۱۲ بر ۰ به کشتی گیر قزاقستانی باخت و برابر کشتی گیر ترک با ضربه فنی شکست خورد و در مسابقه پنجم خود حریف اوکراینی خود را ضربه فنی کرد و به مقام چهارم رسید.

وزن ۷۴ کیلوگرم : مهدی رحیمی در اولین مسابقه خود با نتیجه ۱۹ بر ۸ برابر کشتی گیر بلاروس شکست خورد ، در دومین دیدار با نتیجه ۵ بر ۰ برابر حریف اوکراین شکست خورد و پنجم شد.

وزن ۷۹ کیلوگرم : حسین کاظمی در اولین مسابقات حریف قزاقستانی خود را ضربه فنی کرد ، در دومین مسابقه خود ۱۰ بر ۰ مغلوب کشتی گیر اوکراین شد و مدال برنز را به دست آورد.

رقابت های بزرگسالان فردا برگزار می شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 8 =

دکمه بازگشت به بالا