اخبار ورزشیفوتبال جهان

چه کسی خرید قرن باشگاه رئال مادرید است

مدیر باشگاه رئال مادرید از خرید قرن این تیم پرده برداشت و رونالدو را کنار زد.

به گزارش  پیشرو ورزش، ۷ سال پیش رئال مادرید جواهر فوتبال آلمان را از دستان پپ گواردیولا و بایرن مونیخ جدا کرد و به سانتیاگو برنابئو برد. آن زمان بسیاری از هواداران باواریایی به شدت از گواردیولا انتقاد کردند که چرا ، تونس کروس باید آلیانس را ترک کند و به تیم رقیب در لیگ قهرمانان اروپا بپیوندد. انتقادشان نیز درست بود و این ستاره بزرگ توانست در جمع کهکشانی‌ها ۳ بار قهرمان اروپا شود و ۴ بار این فاتح این رقابت شود.

کروس ۳۱ ساله اکنون به مهره بزرگ رئالی‌ها در این فصل نام گرفته و تیم آنچلوتی را قدرتمندتر از سالیان اخیر کرده است. این تیم اکنون با حضور ستاره‌هایی مثل کروس، مودریچ، بنزما، کاسمیرو، کورتوا، میلیتائو و وینیسیوس به یکی از بهترین تیم‌های اروپا بدل شده و حتی این شانس را دارد که ۳ گانه فوتبال اروپا را از آن خود کند.

مدیر برنامه ستاره آلمانی در آخرین مصاحبه خود به تمجید از او پرداخت و اظهار داشت که فلورنتینو پرز انتقال تونی کروس به رئال مادرید را انتقال قرن این باشگاه خطاب کرده است.

ولک استروس گفت:‌او یک انسان شرافتمند و با داستان زندگی زیبا است. گل‌های رئال با پاس‌های او به ثمر می‌رسد و من نیز معتقدم که انتقال او به رئال مادرید باید انتقال قرن این باشگاه نام گیرد.

صحبت‌های این مدیر برنامه به یکی از تیترهای سایت گل بدل شد و این رسانه با نوشته خبرنگار آرژانتینی به نام «دنیل ادواردز» از این انتقال تمجید کرد و روی حرف‌های استروس صحه گذاشت.  

کروس پس از اینکه با بایرن مونیخ قهرمان اروپا شد و توانست با تیم ملی آلمان فاتح جام جهانی شود، تنها با ۳۰ میلیون یورو راهی رئال مادرید شد. او البته در آستانه انتقال به منچستریونایتد نیز قرار داشت ولی فلورنتینو پرز توانست این جواهر آلمانی را به سانتیاگو آورد. او اکنون ۳۰۰ بازی برای کهکشانی‌ها انجام داده و توانسته طی ۸ فصل روی بیش از ۱۰۰ گل تاثیر مستقیم بگذارد. او ۱۳ جام با رئال مادرید گرفت که ۳ جام در لیگ قهرمانان اروپا و ۲ جام برای فتح لالیگا بدست آمده است.

البته در این سال‌ها انتقال‌های فوق العاده‌ای در تیم رئال مادرید انجام شده که بزرگترین آنها انتقال «کریستیانو رونالدو» است که تاریخ این باشگاه را دست خوش احساسات کرد. رونالدو توانست ۹ فصل شاهکار را در سانتیاگو سپری کند و شاید به بهترین بازیکن تاریخ این تیم بدل شود. 

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 3 =

دکمه بازگشت به بالا