اخبار ورزشیفوتبال جهان

پیروزی ترابزون مقابل تریم و مدافع عنوان قهرمانی

ترابزون اسپور در حضور مجید حسینی و وحید امیری مقابل گالاتاسرای،مدافع عنوان قهرمانی به پیروزی قاطعی دست یافت.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، در چارجوب هفته چهارم سوپر لیگ ترکیه از ساعت ۲۳ و۱۵ دقیقه ترابزون اسپور در ورزشگاه خانگی مدیکال پارک به مصاف رقیب دیرینه و مدافع عنوان قهرمانی گالاتاسرای رفت.

این دیدار در حالی که در نیمه اول با برتری قاطع ترابزون همراه شد در نهایت  با نتیجه ۴ بر صفر به سود ترابزون خاتمه یافت.البته گالا در دقیقه ۳۰ با اخراج بل‌حندان ۶۰ دقیقه بازی را ۱۰ نفره دنبال کرد.

برای ترابزون اسپور اونازی ۳، نواکایمه ۲۵ و ۴۵ و اکوبان ۹۰ گلزنی کردند.

مجید حسینی از ابتدا در ترکیب اصلی پا به میدان گذاشت و وحید امیری بعد از راهایی از مصدومیت روی نیمکت حضور داشت و در دقیقه ۷۸ به جای اولجای شاهین وارد میدان شد.

مجید حسینی در عمق خط دفاع نمایش قابل قبولی داشت و مقابل خط حمله مدافع عنوان قهرمانی با بازی خوبی که به تصویر کشید اجازه نداد توپی از خط دروازه تیمش عبور کند.

نواکایمی  زننده دو گل ترابزون در پستی بازی می‌کرد که وحید امیری بازی می‌کند.

در جدول سوپر لیگ ترکیه ترابزون با ۷ امتیاز از ۴ بازی در مکان پنجم قرار دارد.این اولین شکست گالاتاسرای با فاتح تریم در سوپر لیگ فصل ۲۰۱۸/۱۹ به حساب می آید.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − یازده =

دکمه بازگشت به بالا