اخبار ورزشیورزش تهران

نشست هم اندیشی رئیس هیأت و مدیر روابط عمومی هیأت بولینگ ، بیلیارد و بولس استان تهران

نشست هم اندیشی رئیس هیأت و مدیر روابط عمومی هیأت بولینگ ، بیلیارد و بولس استان تهران با محوریت حوزه روابط عمومی برگزار شد.

به گزارش پیشرو ورزش و به نقل از روابط عمومی هیأت بولینگ ، بیلیارد و بولس استان تهران، نشست هم اندیشی دکتر عطریان (رئیس هیأت استان تهران) و حسین شیرازی مقدم (مدیر روابط عمومی هیأت استان تهران) با محوریت فعالیت های حوزه روابط عمومی برگزار شد.

در این نشست دکتر عطریان تخصص و مسئولیت پذیری را یکی از نکات حائز اهمیت در هر کاری دانست و فعالیت های کمیته روابط عمومی را در نمایان ساخت فعالیت های هیأت ارزشمند شمرد.

همچنین حسین شیرازی مقدم نیز ضمن تشکر از اعتماد هیأت استان تهران به وی ، روابط عمومی را ویترین هر مجموعه ای دانست و بیان داشت با کمک و همراهی جامعه ورزش استان  تلاش خواهیم کرد رشته های بولینگ ، بیلیارد و بولس در سطح استان تهران را  توسعه و گسترش دهیم.

در این نشست مقرر گردید هیأت های تابعه مسئولین روابط عمومی خود را معرفی کرده و نسبت به اعلام خبرهای هیأت حوزه ها و شهرستان ها توسط مسئولین روابط عمومی نیز اقدام گردد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا