دسته‌بندی نشده

میسون:به خاطر باخت تاتنهام ناراحتم

سرمربی تیم فوتبال تاتنهام نظرش را بعد از باخت مقابل منچسترسیتی بیان کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، روز گذشته فینال این جام میان منچسترسیتی و تاتنهام در ومبلی انجام شد. منچستری ها موفق شدند با گل دقیقه ۸۲ لاپورت یک بر صفر برنده بازی شوند.

رایان میسون بعد از باخت تیمش گفت: این یک مسابقه دشوار بود. در نیمه اول فکر کردم دو موقعیت داشتیم و می توانستیم از آن فرصت ها استفاده کنیم. آن موقعیت ها در زمان هایی بودند که کنترل بازی را در اختیار داشتیم.

وی افزود:در نیمه دوم در یک لحظه موقعیت خوب دیگری داشتیم. چند توپ را هم به دروازه حریف نزدیک کردیم.اما در مجموع موقعیت چندانی ایجاد نکردیم که البته منچسترسیتی هم شرایطی مشابه ما داشت.

میسون ادامه داد: دریافت یک گل از روی یک ضربه ایستگاهی سخت است. فکر کردیم به یک روش خاص بازی کنیم. البته برای این منظور زمان زیادی نداشتیم که روی آن کار کنیم. پس انجام چنین کاری در زمین سخت بود.

وی که به عنوان سرمربی موقت مسئولیت تیم را تا پایان فصل پذیرفته ادامه داد: ما تلاش کردیم اما فکر می کنم منچسترسیتی احتمالا ۴ یا ۵ سال مربی ثابت و اردوهای پرتعداد داشته است. بنابراین انجام چنین بازی برای آنها راحت بود. به هرحال بابت آنچه اتفاق افتاد ناراحت هستم. با این حال ذهنم اکنون درگیر آینده خواهد بود. چون باید نگاه مان به آینده باشد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + هفت =

دکمه بازگشت به بالا