اخبار ورزشیسایر اخبار

موضوع نامه وزیر سابق برای حمایت از سجادی چه بود

وزیر ورزش و جوانان درباره نامه وزیر سابق در خصوص حمایت از او توضیحاتی داد.
به گزارش رایکا خبر، حمید سجادی در حاشیه افتتاح کمپ تیم‌های ملی کشتی، عنوان کرد: با مدیریت جهادی پارالمپیک از ۱۰ رشته توانست در ۷ رشته مدال بگیرد. ما به این افتخارات احترام می‌گذاریم و جلوی پای ورزشکار زانو می‌زنیم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: کشتی رشته پهلوانی است، پس حتما این رشته مورد تفقد ریاست جمهوری و مقام معظم رهبری است. من آمدم با شما کار کنم، امروز پیست دوومیدانی را که اینجا دیدم روحم پر کشید. کشتی ورزش اول ماست، چه کسی می‌گوید ورزش دوم یا سوم است؟ این رشته عجیب و غریب است و تا وقتی درون آن قرار نگیرید آن را درک نمی‌کنید. در کشتی خیلی مواقع ثانیه‌ها تعیین‌کننده هستند.

سجادی ادامه داد: حتما کمک کنید روزی که من رفتم جای من ورزشی‌ترها بیایند، کسانی که کار کرده و تحصیل کرده ورزش هستند.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به نامه مسعود سلطانی‌فر درباره حمایت از او، تصریح کرد: زمانی که آقای سلطانی فر پیام داد و گفت که از سجادی حمایت کنید برخی فکر می‌کردند جریانات سیاسی در کار است اما اینطور نبود. در این وزارتخانه برنامه‌ریزی می‌کنیم تا اتفاقات خوبی رخ دهد.

وی در واکنش به صحبت‌های دبیر مبنی بر دریافت بودجه یک میلیاردی، خاطرنشان کرد: او مرا خجالت‌زده کرد و آبروی من با کمک یک میلیارد تومان برده شد (با خنده) اما این تقصیر معاون ما نیست. ما به دنبال تامین منابع هستیم. یکی از منابع، منابع مدیریتی است. اگر شماها نبودید این فضا مهیا نمی‌شد. من انتخاب درستکار را هم تبریک می‌گویم، او از بهترین دانشجویان ما بود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + هفت =

دکمه بازگشت به بالا