اخبار ورزشیفوتبال ایران

مظفری‌زاده: خطای پنالتی روی نوراللهی رخ نداد

کارشناس داوری فوتبال گفت: احمد نورالهی در محوطه جریمه پرسپولیس سرنگون شد و این صحنه هم مورد بازبینی قرار گرفت که مشخص شد پنالتی در محوطه جریمه رخ نداده است.

به گزارش پیشرو اسپرت، سعید مظفری ‌زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد نحوه قضاوت جاسم عبدالرحمان داور قطری در نیمه دوم بازی پرسپولیس و اولسان کره جنوبی در فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پنالتی دوم اولسان کره جنوبی هم با کمک داور ویدئویی تشخیص داده شد. اشتباه بازیکن پرسپولیس بود که مرتکب خطای هند پنالتی در محوطه جریمه شد.

وی افزود: یکبار دیگر هم داور قطری از کمک داور ویدئویی استفاده کرد و آن هم زمانی که احمد نورالهی در محوطه جریمه اولسان کره جنوبی سرنگون شد. این صحنه هم مورد بازبینی قرار گرفت که مشخص شد پنالتی در محوطه جریمه رخ نداده و داور به درستی تصمیم گرفته بود.متاسفانه تصمیم‌های کمک داور ویدئویی و صحنه‌های پنهان مانده از دید داور به ضرر پرسپولیس بود. داور در این بازی اشتباه تاثیر گذاری نداشت.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 6 =

دکمه بازگشت به بالا