اخبار ورزشیفوتبال ایران

مدیرعامل ذوب‌آهن: بازی با پرسپولیس تمام شد

مدیرعامل باشگاه ذوب‌‌آهن نسبت به شایعاتی در مورد برکناری مهدی تارتار واکنش نشان داد.

به گزارش پیشرو ورزش و به نقل از روابط عمومی باشگاه ذوب‌آهن، علیرضا احسانی مدیرعامل این باشگاه در گفت‌وگوی تلفنی با مهدی تارتار اظهار داشت: به رغم اینکه از نتایج به دست آمده در چند هفته اخیر راضی نیستیم اما امیدواریم با درایت شما و کادرفنی و حمایت باشگاه در مسابقات پیش رو نتایج بهتری کسب شود.

وی افزود: ضمن اعلام حمایت قاطع از شما، مطمئنا برای رساندن تیم ذوب آهن به جایگاه واقعی‌اش در فوتبال کشور، همچنان با جدیت تلاش می‌کنید. ذوب آهن، تیمی قدرتمند و با انگیزه است. اگر دچار برخی اشتباهات فردی نشده بود قطعا با نتیجه متفاوتی از مسابقه با پرسپولیس می‌گرفت. مسابقه قبلی کاملا پایان یافته و ما اطمینان داریم که تیم با هدایت تارتار و کادرفنی با دانش و با تجربه‌اش توان آن را دارد که ادامه رقابت‌های لیگ برتر را با توانی دو چندان و با بهترین نتیجه ممکن به پایان برساند.

مدیرعامل ذوب‌آهن با اشاره به شایعاتی در خصوص ایجاد تغییر و تحول در کادرفنی، عنوان کرد: با هیچ گزینه‌ای مذاکره نداشته‌ایم. این صحبت‌ها به هیچ عنوان صحت ندارد و محکم و استوار به تلاش خود ادامه بدهید. ذوب‌آهن، باشگاهی بزرگ و توقع از آن نیز بسیار بالا است. امیدواریم در ادامه مسابقات بتوانیم با تلاش و همدلی تمام ارکان تیم، دل هواداران را شاد کنیم و جایگاه باشگاه بزرگ ذوب آهن را روز به روز ارتقا بدهیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =

دکمه بازگشت به بالا